-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Registreringsstatistikk
Slike biler kjøper de i Ukraina
Av og til hører vi fra noen skikkelige statistikk-nerder der ute. Her kommer litt mat til dem.
Det går mot 60.000 nye biler i Ukraina i 2023. November-salget føyk uventet til værs, med nesten 75 prosent og endte på nesten 5500 biler.
Det betyr at etter 11 måneder lå totalen ifølge BestSellingCars bloggen på 55.000.
Egentlig ingen overraskelser på registrerings-statistikken, med Toyota på topp og deretter kom Skoda og Volkswagen. Så fulgte Renault og Nissan mens BMW og Mercedes-Benz tok sjette og syvende plassen.
For å fylle opp topp-ti måtte Mazda, Suzuki og Citroën trå til.
Jo, der fikk vi kanskje en overraskelse. Citroën som det ledende Stellantis-merket! Peugeot kom på 14. plass og Fiat var langt, langt nede mens Opel koste seg midt på 20-tallet.
Kinesere var det heller ikke mange av: BYD på 18, Chery på 19, Volvo på 20, MG på 22 og deretter Great Wall, Dongfeng og JAC. Bortsett fra BYD var det ingen av dem som solgte mer enn 100 biler i november.
Volkswagen, Nissan, Mazda, Citroën, Lexus og Audi var blant dem med et volum på mer enn 150 biler og som økte med et tre-sifret prosent-tall i november.