-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Cadillac gearer opp for Le Mans
Det skal Cadillac ha – de gir seg søren ikke. Etter at de virkelig gikk på trynet i fjor og slett ikke gjorde det så bra i år, er de nå tilbake med planer om 2002-innsatsen.
For tredje gang på tre år er det en flunkende ny konstruksjon Cadillac skal stille med. Et kullfiberchassis konstruert og bygget i England, en flunkende ny aerodynamisk pakke som har bedringer både på løft og drag, og en utviklet utgave av den etterhånden ganske velkjente og pålitelige (får vi håpe) racingutgaven av 4-liters Northstar motoren.
Fishel er klar på hvilke tre viktige komponenter han må få samlet: et effektivt strømlinjeformet chassis/karosseri, en pålitelig og kraftig nok motor/drivlinje og et lag som både har erfaring med og kultur for å vinne.
Foreløpig er det ikke snakk om hvem som skal kjøre bilene, eller om hvor mange som skal bygges. Men den nye modellen skal debutere på 12 timers på Sebring, Florida, i mars, og den skal delta i fem amerikanske ALMS-løp i tillegg til 24-timeren i Frankrike.
Alle gode ting er tre?