-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Cadillac gearer opp for Le Mans
Det skal Cadillac ha – de gir seg søren ikke. Etter at de virkelig gikk på trynet i fjor og slett ikke gjorde det så bra i år, er de nå tilbake med planer om 2002-innsatsen.
For tredje gang på tre år er det en flunkende ny konstruksjon Cadillac skal stille med. Et kullfiberchassis konstruert og bygget i England, en flunkende ny aerodynamisk pakke som har bedringer både på løft og drag, og en utviklet utgave av den etterhånden ganske velkjente og pålitelige (får vi håpe) racingutgaven av 4-liters Northstar motoren.
Fishel er klar på hvilke tre viktige komponenter han må få samlet: et effektivt strømlinjeformet chassis/karosseri, en pålitelig og kraftig nok motor/drivlinje og et lag som både har erfaring med og kultur for å vinne.
Foreløpig er det ikke snakk om hvem som skal kjøre bilene, eller om hvor mange som skal bygges. Men den nye modellen skal debutere på 12 timers på Sebring, Florida, i mars, og den skal delta i fem amerikanske ALMS-løp i tillegg til 24-timeren i Frankrike.
Alle gode ting er tre?