-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
10 mill følger Ferrari
Ferrari feirer sine 10 millioner face-følgere med en spesialprodusert video-hilsen som tyder på at de fremdeles har aerodynamikk-problemer.

Nå aner ikke jeg hvor mange som følger de forskjellige bilfabrikkenes facebook-sider, men jeg tror jeg tør vedde på at i forhold til antall solgte biler, har Ferrari verdensrekord.
7000 biler i fjor og nå, forteller de, har de nettopp passert 10 millioner følgere. Mer enn tusen følgere per produsert bil – jeg har vondt for å tro at noen banker det.
For å feire dette gjennombruddet, 10 mill. er tross alt litt av en milepæl, har Ferrari produsert en liten video-snutt, med Formann Luca di Montezemolo i hovedrolle og to av selskapets mest profilerte sjåfører i supporting acts, i en historie som heter at 10 millioner er ikke en lett bris.
Fremstillingen viser at de mener at det er en storm, og det så kraftig at alle og alt blåses av scenen. Når det så viser seg at denne katastrofale stormen er produsert av selskapets vindtunnel, skjønner jeg ikke helt vitsen.
Det er jo ganske kjent at Ferrari hadde aero-problemer i Formel 1 i år, de hadde lenge en så sterk mistanke til at tunnelens kalibrering var så på jordet, at de måtte leie konkurrentenes tunneler for å få til en forholdsvis pålitelig korrelasjon.
Når vi nå ser at tunnelen forårsaker en ukontrollert storm, kan man begynne å lure på det egentlige budskapet.
Men på den annen side, selv om jeg tviler litt på akkurat den forklaringen – Ferrari er blitt ganske pompøse i de siste årene – kan det jo være at de er ekstremt selvironiske i dette budskapet.
Se selv, så kan du avgjøre hva du tror.