-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
10 mill følger Ferrari
Ferrari feirer sine 10 millioner face-følgere med en spesialprodusert video-hilsen som tyder på at de fremdeles har aerodynamikk-problemer.

Nå aner ikke jeg hvor mange som følger de forskjellige bilfabrikkenes facebook-sider, men jeg tror jeg tør vedde på at i forhold til antall solgte biler, har Ferrari verdensrekord.
7000 biler i fjor og nå, forteller de, har de nettopp passert 10 millioner følgere. Mer enn tusen følgere per produsert bil – jeg har vondt for å tro at noen banker det.
For å feire dette gjennombruddet, 10 mill. er tross alt litt av en milepæl, har Ferrari produsert en liten video-snutt, med Formann Luca di Montezemolo i hovedrolle og to av selskapets mest profilerte sjåfører i supporting acts, i en historie som heter at 10 millioner er ikke en lett bris.
Fremstillingen viser at de mener at det er en storm, og det så kraftig at alle og alt blåses av scenen. Når det så viser seg at denne katastrofale stormen er produsert av selskapets vindtunnel, skjønner jeg ikke helt vitsen.
Det er jo ganske kjent at Ferrari hadde aero-problemer i Formel 1 i år, de hadde lenge en så sterk mistanke til at tunnelens kalibrering var så på jordet, at de måtte leie konkurrentenes tunneler for å få til en forholdsvis pålitelig korrelasjon.
Når vi nå ser at tunnelen forårsaker en ukontrollert storm, kan man begynne å lure på det egentlige budskapet.
Men på den annen side, selv om jeg tviler litt på akkurat den forklaringen – Ferrari er blitt ganske pompøse i de siste årene – kan det jo være at de er ekstremt selvironiske i dette budskapet.
Se selv, så kan du avgjøre hva du tror.