-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kunstbil for Vaillant
Hervé Poulain oppfant kunstbilen. BMW rappa konseptet og utviklet det. Det hindrer ikke andre i å ta etter. Nå bruker Honda det for å minnes Michel Vaillant.
WTCC-seien syntes det var på tide å bringe litt andre farger enn sponsor-dekaler inn i serien, så de la opp til en konkurranse med kunstnerisk dekorerte World Touring Biler.
Noen av resultatene ble vist på Goodwood i forrige måned, publikum stemte over dem, og en TCR-utgave av Hondas Civic R vant overlegent.
Men dette er mer enn et fikst maleri, dette bildet mener alvor, og denne helgen skal den ilddøpes på Zandvoort i et Touring Car-løp.
Bilens faste fører er Tiago Monteiro (som allerede har med seg to seire fra seriens åpning på Spa), men denne gangen skal han dele førerplassen med Jean-Louis Dauger, og her begynner egentlig historien.
Dauger er utviklingssjef i Fondation Jean Graton som ble grunnlagt av den samme Graton med det greie formål å bevare alle minner etter (også) den samme Graton.
Nå er ikke denne Graton noen hvem som helst, det var han som skapte Michel Vaillant – en mann som vel har introdusert racing til flere unger enn noen levende racerfører har gjort.
Selve bilen er et resultat av stiftelsens folk, hele bilen er inspirert av en serie Michel Vaillant kunst-trykk som heter A Fond på originalspråket. Der kjører han riktig noe Formel 1-aktig, og er på jakt etter en Ferrari i Monacos tunnel – nokså fjern fra Zandvoort.
Men Hondaen har i hvert fall noe som for evig egentlig tilhører Michel Vaillant: startnummer 13.
Hadde Graton vært i live fremdeles ville sikkert han insistert på å dele jobben til helgen. Men Dauger er ikke noen dårlig sjåfør han heller – vi får se når weekenden er over om både han og bilen fremdeles har det bra.