-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Skaderådgiver og bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produkt og Handover Spesialist
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
MyCar:
Bilselger
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Hyundai utvikler el-racer
Hyundai Veloster N ETCR skal delta i en helt ny serie som starter neste sesong. Nå har bilen gjennomført sin første banetest.
Det var under en åpen todagers test for TCR-biler fra hele Europa på Hungaroring at Hyundai benyttet anledningen til å debutere sin Veloster N ETCR.
Testen satte ingeniørene i stand til å hente ut data om chassiset fra den teknisk krevende banen, samtidig som de eksperimenterte med å finne optimal utnyttelse av drivlinjen som er utviklet av Williams Advanced Engineering.
Hyundai har årelang erfaring innen TCR racing med sin i30 N TCR og Veloster N TCR, og denne kunnskapen tar de med seg når de skal utvikle ny bil for den helt nye ETCR-klassen som starter med de første løpene fra 2020.
Foreløpig er det sparsomt med konkurranse – så vidt meg bekjent er det kun Cupra som så langt har vist frem en prototyp, men flere produsenter har signalisert sin interesse for å bygge elektriske touring cars.
Veloster N ETCR er første elektriske løpsbil som skal bygges av Hyundai Motorsport, og det er også deres første racer med midtstilt motor og bakhjulsdrift.
Med batteripakke i gulvet og doble fjærbein på bakakselen er også chassiset radikalt forskjellig fra noe tidligere prosjekt fra Hyundai Motorsport, så de trenger all den testing de kan få frem mot debuten neste sesong.
Dagene teamet tilbragte på Hungaroring var dermed bare starten på et omfattende testprogram for de kommende måneder.