-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Markedssjef
Formula Automobile Norge AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Daglig leder
Tellus Heistad AS
-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Tekniker coach
Bilia Norge AS
-
CFO
Bilia Norge AS
-
Daglig leder
Nardo Bil Ålesund AS:
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
-
Fagsjef analyse
Bilimportørenes Landsforening
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Peugeot mimrer videre
Peugeot gjorde et vellykket comeback i Pikes Peak i fjor. Nå har de satt seg nye mål.
Det ble en dundrende suksess da Sebastien Loeb rattet den spesialbygde 208 T16-modellen opp til suveren ny rekord på Pikes Peak i fjor. Og Peugeot Sport fikk såpass med medieoppmerksomhet at de fikk lyst til å finne på noe annet som de også har gjort før.
SE: Video og bilder fra Pikes Peak
Valget falt på Dakar, 25 år etter at de deltok i ørkenrallyet sist gang. Det gjorde de imidlertid med stor suksess den gangen, de stakk av med seieren fire år på rad fra 1987 til 1990, først med 205 T16 Grand Raid, og deretter med 405 T16 Grand Raid.
Siden Peugeot mangler rutine fra Syd-Amerika, hvor løpet har vært kjørt de siste årene, har de sikret seg to meget erfarne førere gjennom rallylegenden Carlos Sainz som vant Dakar for Volkswagen i 2010, og Cyril Depres som har vunnet MC-klasen i Dakar Rally hele fem ganger.
Bilen som skal brukes i ørkenrallyet får betegnelse 2008 DKR, men det blir neppe mye å kjenne igjen fra produksjonsutgaven med tilsvarende navn. Det får vi se nærmere på når den avdukes på Beijing Motor Show den 20. april.