-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Mikkelsen på niendeplass
Andreas Mikkelsen har hatt en utfordrende dag i sitt første løp for Citroën Total Abu Dhabi WRT. – Vi lærer for hver etappe og får verdifulle mil i kroppen, sier han.
Nordmannen ligger på niendeplass etter at ni av 19 fartsetapper er kjørt i Rally Italia Sardinia.
– Det har vært en tøff dag med ny bil, men samtidig veldig lærerikt. Jeg vet hvordan vi skal fortsette utviklingen og ta nye steg. Så vi skal jobbe videre for å få opp tempoet.
– I dag ble det dessverre for mange feil, spesielt i hårnåler. Der har jeg ikke helt knekt koden ennå, forteller Andreas, som er beste Citroën-fører etter at teamkameratene Craig Breen og Kris Meeke begge måtte bryte, etter henholdsvis tekniske problemer og en rulling.
VM-runden på Sardinia er som alltid en tøff utfordring for både førere og biler. Andreas og hans kartleser Anders Jæger har vært opptatt av å bli komfortable med bilen og ikke ta noen sjanser. I og med at dette er det første løpet de kjører med en Citroën C3 WRC, er det viktig å ta seg til mål for å få mest mulig erfaring med bilen.
– Jeg sliter med å få den rette følelsen i de smale partiene. Men det blir bedre og bedre. Jeg har måttet endre kjørestilen min ganske mye for å tilpasse meg bilens egenskaper best mulig. Dette er en ganske annerledes bil å kjøre enn VW Poloen jeg kjørte i fjor, forklarer han.
Hayden Paddon fra New Zealand leder, mens Thierry Neuville og Ott Tanak følger hakk i hjel på plassene bak. Andreas ligger i underkant av to minutter bak Paddon.