-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mikkelsen på niendeplass
Andreas Mikkelsen har hatt en utfordrende dag i sitt første løp for Citroën Total Abu Dhabi WRT. – Vi lærer for hver etappe og får verdifulle mil i kroppen, sier han.

Nordmannen ligger på niendeplass etter at ni av 19 fartsetapper er kjørt i Rally Italia Sardinia.
– Det har vært en tøff dag med ny bil, men samtidig veldig lærerikt. Jeg vet hvordan vi skal fortsette utviklingen og ta nye steg. Så vi skal jobbe videre for å få opp tempoet.
– I dag ble det dessverre for mange feil, spesielt i hårnåler. Der har jeg ikke helt knekt koden ennå, forteller Andreas, som er beste Citroën-fører etter at teamkameratene Craig Breen og Kris Meeke begge måtte bryte, etter henholdsvis tekniske problemer og en rulling.
VM-runden på Sardinia er som alltid en tøff utfordring for både førere og biler. Andreas og hans kartleser Anders Jæger har vært opptatt av å bli komfortable med bilen og ikke ta noen sjanser. I og med at dette er det første løpet de kjører med en Citroën C3 WRC, er det viktig å ta seg til mål for å få mest mulig erfaring med bilen.
– Jeg sliter med å få den rette følelsen i de smale partiene. Men det blir bedre og bedre. Jeg har måttet endre kjørestilen min ganske mye for å tilpasse meg bilens egenskaper best mulig. Dette er en ganske annerledes bil å kjøre enn VW Poloen jeg kjørte i fjor, forklarer han.
Hayden Paddon fra New Zealand leder, mens Thierry Neuville og Ott Tanak følger hakk i hjel på plassene bak. Andreas ligger i underkant av to minutter bak Paddon.