-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Produktiv lakkleder/lakkerer
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Loeb gjør comeback i WRC
Den nidoble verdensmesteren i rally, Sebastien Loeb, gjør comeback i rally-VM. Men han nøyer seg med en begrenset satsing i 2018.

Franskmannen som vant ni VM-titler med Citroën i perioden 2004-2012 skal kjøre tre VM-runder i 2018. Han blir på plass i Rally Mexico, Rally Corsica og Rally Spania. Dermed får han prøvd seg på henholdsvis grus, asfalt og blandet underlag.
Sammen med kartleser Daniel Elena skal 43-åringen erstattet Craig Breen i disse løpene, mens Chris Meeke kjører samtlige VM-runder for Citroën.
Ryktene har svirret siden Loeb testet en WRC-bil på asfalt i august, og seks uker senere på grus. Han innrømmer at testene ga mersmak.
– Følelsen man får i en rallybil er noe av det mest spennende man kan oppleve, og jeg fikk virkelig lyst til å prøve en av de nye bilene i et rally. Det er flott å kunne gjøre det i et team der jeg har oppnådd så mye, sier Loeb.
Han er den mestvinnende rallyfører i historien med 78 seire før han ga seg med rally for å kjøre WTCC etter 2012-sesongen. Siden har han kjørt noen enkeltløp, siste opptreden var i Monte-Carlo i 2015. De siste årene har han konsentrert seg om rallycross med Peugeot.
Loeb har åtte seire fra Spania, seks fra Mexico og fire fra Korsika. Men han har ingen høye forventninger for 2018.
– Jeg skal bare ha det moro, sier han. – Det var logisk å starte på Korsika siden jeg alltid har likt asfalt, men jeg kjenner ikke traseene som brukes nå.
– Spania med både asfalt og grus virket som en god mulighet, og selv om jeg forventer at det blir vanskelig med den begrensede treningen jeg har hatt, hadde jeg lyst til å prøve meg på grus også.
– Jeg er lykkelig for å få Sebastien tilbake til Citroën. Testene har vist at han fortsatt har det som skal til, selv om han mangler erfaringen fra etappene og den nye bilen, sier teamsjef Yves Matton.
Citroën kan virkelig trenge en boost etter en mildt sagt miserabel sesong.