-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Også Morgan vil til Le Mans
Nå som Morgan endelig har fått en bil som er ideell for motorsport, Aero 8, ønsker de å utnytte dette til fulle. I juni finner du dem på Le Mans.


Løpsrigget Morgan Plus 8 GTR 1997
Løpsrigget Morgan Plus 8 GTR 1997
Morganbilen er basert på Morgans 1997-versjon av Plus 8 GTS og vil få en totalvekt på under et tonn. Nye aerodynamiske detaljer vil skille den fra den serieproduserte Aero 8. Bilen er allerede homologert av FIA og Automobile Club de LOuest som arrangerer 24-timersløpet på Le Mans.
Motorsport har vært en viktig del av Morgan-arven siden bestefars tid, sier dagens sjef, Charles Morgan. Gamlefar designet en trehjuler som vant sin klasse i det franske Grand Prix så langt tilbake som i 1913.
Ingenting tyder med andre ord på at interessen for 24-timersløpet på Le Mans er for nedadgående. Men skal vi få norsk deltagelse der neste år, mon tro? Det hadde neppe vært negativt for interessen her på berget.