-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Også Morgan vil til Le Mans
Nå som Morgan endelig har fått en bil som er ideell for motorsport, Aero 8, ønsker de å utnytte dette til fulle. I juni finner du dem på Le Mans.


Løpsrigget Morgan Plus 8 GTR 1997
Løpsrigget Morgan Plus 8 GTR 1997
Morganbilen er basert på Morgans 1997-versjon av Plus 8 GTS og vil få en totalvekt på under et tonn. Nye aerodynamiske detaljer vil skille den fra den serieproduserte Aero 8. Bilen er allerede homologert av FIA og Automobile Club de LOuest som arrangerer 24-timersløpet på Le Mans.
Motorsport har vært en viktig del av Morgan-arven siden bestefars tid, sier dagens sjef, Charles Morgan. Gamlefar designet en trehjuler som vant sin klasse i det franske Grand Prix så langt tilbake som i 1913.
Ingenting tyder med andre ord på at interessen for 24-timersløpet på Le Mans er for nedadgående. Men skal vi få norsk deltagelse der neste år, mon tro? Det hadde neppe vært negativt for interessen her på berget.