-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Også Morgan vil til Le Mans
Nå som Morgan endelig har fått en bil som er ideell for motorsport, Aero 8, ønsker de å utnytte dette til fulle. I juni finner du dem på Le Mans.


Løpsrigget Morgan Plus 8 GTR 1997
Løpsrigget Morgan Plus 8 GTR 1997
Morganbilen er basert på Morgans 1997-versjon av Plus 8 GTS og vil få en totalvekt på under et tonn. Nye aerodynamiske detaljer vil skille den fra den serieproduserte Aero 8. Bilen er allerede homologert av FIA og Automobile Club de LOuest som arrangerer 24-timersløpet på Le Mans.
Motorsport har vært en viktig del av Morgan-arven siden bestefars tid, sier dagens sjef, Charles Morgan. Gamlefar designet en trehjuler som vant sin klasse i det franske Grand Prix så langt tilbake som i 1913.
Ingenting tyder med andre ord på at interessen for 24-timersløpet på Le Mans er for nedadgående. Men skal vi få norsk deltagelse der neste år, mon tro? Det hadde neppe vært negativt for interessen her på berget.