-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Kjetil Engan beste norske i Monaco
De eldste norske bilene med de minste motorene gjør det foreløpig best i Rally Monte Carlo Historique. Best etter halvkjørt løp er Kjetil Engan og Bjørn Lie i en gammel Ford Cortina.

Kjetil Engan med Bjørn Lie (bildet) som annenfører er beste norske ekvipasje når fem etapper av Rally Monte Carlo Historique er kjørt. De ligger som nummer 16 i sin velbrukte Ford Cortina GT.
De lå også an til å bli beste norske i fjorårets rally, men etter å ha krasjet i en jordvoll på nest siste etappe fikk de ødelagt et styrestag og måtte bryte.
To plasser bak Engan / Lie følger Torgjer Kleppe med Henning Jørstad som annenfører. De kjører en Renault 8 Gordini. Begge de to norske parene kjører i klassen for de eldste bilene og viser at det er fullt ut mulig å kjøre gammelbilrally også med vanlige små eldre biler.
Det norske damelaget med mor og datter Torhild og Tine Hallre i en Volkswagen 1303S fra 1973 ligger på en foreløpig 123. plass og et godt stykke bak de beste kvinnelagene.
Far og sønn Tom og Thomas Berve i en Ford Escort Mexico har vært nødt til å bryte løpet etter en avkjøring. Brutt har også det norske teamet med Geir Pauli / Roy Jovodden i en Ford Cortina fra 1967.
Det er dansken Toni Hansen som leder løpet i en Audi 80 GLE. Han er en av veteranene i dette gammelbilløpet. Nærmest ham følger Sebastien Loebs mangeårige kartleser, Daniel Elena i en Gof GTI.
Fortsatt gjenstår ni tøffe prøver i Rally Monte Carlo Historique som avsluttes i fjellene nord for Monaco natt til onsdag.