-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Kjetil Engan beste norske i Monaco
De eldste norske bilene med de minste motorene gjør det foreløpig best i Rally Monte Carlo Historique. Best etter halvkjørt løp er Kjetil Engan og Bjørn Lie i en gammel Ford Cortina.

Kjetil Engan med Bjørn Lie (bildet) som annenfører er beste norske ekvipasje når fem etapper av Rally Monte Carlo Historique er kjørt. De ligger som nummer 16 i sin velbrukte Ford Cortina GT.
De lå også an til å bli beste norske i fjorårets rally, men etter å ha krasjet i en jordvoll på nest siste etappe fikk de ødelagt et styrestag og måtte bryte.
To plasser bak Engan / Lie følger Torgjer Kleppe med Henning Jørstad som annenfører. De kjører en Renault 8 Gordini. Begge de to norske parene kjører i klassen for de eldste bilene og viser at det er fullt ut mulig å kjøre gammelbilrally også med vanlige små eldre biler.
Det norske damelaget med mor og datter Torhild og Tine Hallre i en Volkswagen 1303S fra 1973 ligger på en foreløpig 123. plass og et godt stykke bak de beste kvinnelagene.
Far og sønn Tom og Thomas Berve i en Ford Escort Mexico har vært nødt til å bryte løpet etter en avkjøring. Brutt har også det norske teamet med Geir Pauli / Roy Jovodden i en Ford Cortina fra 1967.
Det er dansken Toni Hansen som leder løpet i en Audi 80 GLE. Han er en av veteranene i dette gammelbilløpet. Nærmest ham følger Sebastien Loebs mangeårige kartleser, Daniel Elena i en Gof GTI.
Fortsatt gjenstår ni tøffe prøver i Rally Monte Carlo Historique som avsluttes i fjellene nord for Monaco natt til onsdag.