-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Kjetil Engan beste norske i Monaco
De eldste norske bilene med de minste motorene gjør det foreløpig best i Rally Monte Carlo Historique. Best etter halvkjørt løp er Kjetil Engan og Bjørn Lie i en gammel Ford Cortina.
Kjetil Engan med Bjørn Lie (bildet) som annenfører er beste norske ekvipasje når fem etapper av Rally Monte Carlo Historique er kjørt. De ligger som nummer 16 i sin velbrukte Ford Cortina GT.
De lå også an til å bli beste norske i fjorårets rally, men etter å ha krasjet i en jordvoll på nest siste etappe fikk de ødelagt et styrestag og måtte bryte.
To plasser bak Engan / Lie følger Torgjer Kleppe med Henning Jørstad som annenfører. De kjører en Renault 8 Gordini. Begge de to norske parene kjører i klassen for de eldste bilene og viser at det er fullt ut mulig å kjøre gammelbilrally også med vanlige små eldre biler.
Det norske damelaget med mor og datter Torhild og Tine Hallre i en Volkswagen 1303S fra 1973 ligger på en foreløpig 123. plass og et godt stykke bak de beste kvinnelagene.
Far og sønn Tom og Thomas Berve i en Ford Escort Mexico har vært nødt til å bryte løpet etter en avkjøring. Brutt har også det norske teamet med Geir Pauli / Roy Jovodden i en Ford Cortina fra 1967.
Det er dansken Toni Hansen som leder løpet i en Audi 80 GLE. Han er en av veteranene i dette gammelbilløpet. Nærmest ham følger Sebastien Loebs mangeårige kartleser, Daniel Elena i en Gof GTI.
Fortsatt gjenstår ni tøffe prøver i Rally Monte Carlo Historique som avsluttes i fjellene nord for Monaco natt til onsdag.