-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Dramatisk innspurt i Monte-Carlo
Rally Monte Carlo Historique ble ingen suksess for de norske deltagerne. Beste norske ble nummer 40. Mye endret seg på de siste to nattetappene.
Tom Hotvedt med Lars Arne Neset som kartleser ble beste norske lag i årets Rally Monte Carlo for eldre biler. I sin Porsche 911 ble veteranparet nummer 40 – to plasser foran Valter Jensen og Monty Karlan som også kjørte Porsche.
Torgjer Kleppe og Ingrid Thune var tredje best av de norske i sin Renault 8 Godhini.
Det norske damelaget med mor og datter Torhild og Tine Hallre lå lenge som beste av de norske og hadde en klar ledelse i dameklassen. Men på de to siste og avgjørende prøvene falt de fra 12. til 81. plass. Dermed måtte de også nøye seg med andreplass i dameklassen.
– Årets løp var helt fritt for vinter, is og snø, sier Tom Hotvedt etter å ha gjennomført et godt løp.
– Det var sommerføre hele tiden, og den eneste snøen vi så underveis var på fjellene rundt. Jeg har aldri tidligere opplevd en Monte Carlo med så få utfordringer. Man kunne nesten ha kjørt hele løpet på sommerdekk.
Flere norske lag brøt årets løp: Petter Granerud, Kjetil Engan, Lars Lie, Bjørn Schage, Gjerulv Hurv, og Tommy Godfjeld brøt alle med det arrangøren definerer som mekaniske problemer.
Løpet ble vunnet av danske Henrik Bjerregaard som kjørte en Monaco-registrert Ford Escort RS2000 MkII.