-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Dramatisk innspurt i Monte-Carlo
Rally Monte Carlo Historique ble ingen suksess for de norske deltagerne. Beste norske ble nummer 40. Mye endret seg på de siste to nattetappene.

Tom Hotvedt med Lars Arne Neset som kartleser ble beste norske lag i årets Rally Monte Carlo for eldre biler. I sin Porsche 911 ble veteranparet nummer 40 – to plasser foran Valter Jensen og Monty Karlan som også kjørte Porsche.
Torgjer Kleppe og Ingrid Thune var tredje best av de norske i sin Renault 8 Godhini.
Det norske damelaget med mor og datter Torhild og Tine Hallre lå lenge som beste av de norske og hadde en klar ledelse i dameklassen. Men på de to siste og avgjørende prøvene falt de fra 12. til 81. plass. Dermed måtte de også nøye seg med andreplass i dameklassen.
– Årets løp var helt fritt for vinter, is og snø, sier Tom Hotvedt etter å ha gjennomført et godt løp.
– Det var sommerføre hele tiden, og den eneste snøen vi så underveis var på fjellene rundt. Jeg har aldri tidligere opplevd en Monte Carlo med så få utfordringer. Man kunne nesten ha kjørt hele løpet på sommerdekk.
Flere norske lag brøt årets løp: Petter Granerud, Kjetil Engan, Lars Lie, Bjørn Schage, Gjerulv Hurv, og Tommy Godfjeld brøt alle med det arrangøren definerer som mekaniske problemer.
Løpet ble vunnet av danske Henrik Bjerregaard som kjørte en Monaco-registrert Ford Escort RS2000 MkII.