-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
God debut for Veiby i Argentina
Det ble en dramatisk avslutning på Argentina-debuten for Ole Christian Veiby. Han rullet på den siste etappen, men fullførte likevel løpet på en meget god måte og ble nest raskeste R5-bil.
Ole Christian Veiby og kartleser Stig Rune Skjærmoen stilte til start som privatteam i sin debut i Rally Argentina.
De kjørte ikke om VM-poeng i WRC2, men målte likevel krefter med førerne i den klassen – og kunne fornøyd konstatere at kun Pontus Tidemand var raskere av de som kjører R5-bil.
– Å bli nest raskeste R5-bil er jeg veldig fornøyd med. Det er mitt første løp i Argentina, og det var utrolig røffe veier – så dette var bra, konstaterer Ole Christian.
Han fikk smertelig erfare hvor tøffe forholdene var da han rullet på den siste etappen – i tillegg til en punktering fredag og to punkteringer lørdag.
– Det ble jammen en liten rulling på den siste etappen. Jeg føler det var helt uforskyldt. Jeg kom inn i en hårnål-høyre. Der var det så dype spor at bilen hektet på ytterhjulet, og vi ble rett og slett vippet rundt. Heldigvis var det publikum der som var flinke og fikk oss på hjulene igjen, og vi kunne fullføre etappen i fullt tempo, sier han med et smil.
Ole, som er fabrikkfører for Skoda Motorsport, lot seg imponere av teamkameratene Pontus Tidemand og Kalle Rovenperä, som var de to som kjørte om VM-poeng for teamet denne gangen.
Den 17-årige finnen ledet løpet da han på den nest siste etappen satset over evne, og rullet rundt flere ganger og måtte bryte. Dermed vant Tidemand på overlegent vis.
– Pontus og Kalle har kjørt veldig fort i helga. Vi klarte ikke helt å henge med i det tempoet, men jeg er likevel fornøyd med gjennomføringen av løpet, sier Ole.