-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mikkelsen på sjetteplass i Tyskland
Andreas Mikkelsen har ikke helt funnet følelsen med bilen i Rally Tyskland. – Jeg vet jeg kan kjøre fort på asfalt, men det er ikke gjort over natten å knekke koden for hvordan jeg skal kjøre denne bilen, sier Andreas Mikkelsen, som likevel har klatret til sjetteplass.
Nordmannen har lite asfalterfaring med sin Hyundai og innrømmer at han ikke er blitt komfortabel med bilen på dette underlaget. I fjor endte han og kartleser Anders Jæger på andreplass i Rally Tyskland, http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=48421 men det er en plassering han ikke klarer å kopiere med sitt nye bilmerke.
– Sammen med ingeniørene analyserer vi hva som skal til for at det skal gå fortere. Vi lærer noe for hver etappe Jeg har gjennom helgen gjort fremskritt, men en sjetteplass er ikke der jeg ønsker å være. Jeg sliter med å få følelsen med bilen, innrømmer han.
Teamkameratene Thierry Neuville og Dani Sordo har vist at det er mulig å kjøre fort med Hyundai på asfalt, men de to har langt mer erfaring med bilen enn Andreas.
– Vi jobber hardt for at dette skal bli bedre, for jeg vet at bilen har potensial til at vi skal gjøre det bedre. Jeg ser på video av de andre i teamet, og ikke minst sammenligner data. Det er mye som ikke vises på video, som for eksempel når de bremser og når de går på gassen, sier Andreas, som krummer nakken og håper på ytterligere fremgang på morgendagens avsluttende etapper.
– Jeg har (Sebastien) Ogier rett bak meg, men det viktigste for meg blir å lære meg teknikken for hvordan vi skal kjøre denne bilen, slik at vi er klare til å prestere bedre i Rally Spania, slår han fast.
Fra Andreas på sjetteplass og opp til Ott Tänak som leder, skiller det ett minutt og 50 sekunder. Andreas’ teamkollega, Dani Sordo er nummer to mens finske Jari-Matti Latvala i Toyota holder den foreløpige tredjeplassen foran Neuville. Også Esapekka Lappi er merd i tetstriden – de fem beste er innenfor en margin på ett minutt.
Mads Østberg ligger på niendeplass i sin Citroën mens Ole Christian Veiby er nummer 21 totalt og nummer 10 i WRC2-klassen.