-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Sekundstrid på Sardinia
Da kun en etappe gjensto, skilte det fattige 0,8 sekunder mellom ledende Ogier og utfordrer Neuville. Belgieren trakk det lengste strået og leder dermed fortsatt VM-sammendraget.


Hyundai på topp foran Ford og Toyota:
For Andreas Mikkelsen ble det nok et vanskelig rally der tekniske problemer ødela muligheten for en topplassering. Men han reiser likevel hjem med en god følelse etter bruddet fredag.
– Det som skjedde fredag var utenfor min kontroll, og bortsett fra det så har vi levert etappetider helt i toppen – og det er en god følelse å ta med seg, sier han.
– Vi har tatt riktige steg med bilen, og den gode følelsen er der. Det må vi ta med oss videre, sier 28-åringen.
2018-sesongen vil ikke bli husket som sesongen hvor Andreas Mikkelsen hadde stang inn – heller tvert imot.
Rally Sardinia ble det tredje løpet på rad der han uforskyldt mest sannsynlig ble frarøvet en topplassering.
Sammen med kartleser Anders Jæger åpnet Hyundai-føreren årets sjuende VM-runde på imponerende vis. De ledet løpet med 14 sekunder på teamkamerat Thierry Neuville etter de fem første etappene.
Men etter service fredag formiddag begynte motgangen. På SS6 mistet han andregiret og ledelsen i løpet. På den påfølgende etappen mistet han resten av girene da bilen låste seg i revers – og løpet var dermed sluttkjørt med tanke på en plassering blant de 10 beste.
Han restartet løpet på lørdag, og fortsatte å levere etappetider helt i toppen, selv om han ikke hadde noe å kjøre for.
– Det er jeg veldig godt fornøyd med, for jeg vet av erfaring at vi alltid har et ekstra gir å sette inn når vi kjemper i toppen, forteller han.
Søndagens etapper handlet om å spare dekkene til den avsluttende Power Stage. Som første WRC-bil på veien ble det en utfordrende affære. Andreas måtte sette sin egen linje, som førerne bak kunne følge. Likevel holdt det til fjerde beste tid og to bonuspoeng i VM-sammendraget.
– Vi har fightet helt i front med de beste tidene, og det viser at vi er der vi skal være når ting fungerer. Power Stage var egentlig en bra etappe for oss, men det var innmari vanskelig når vi ikke hadde noen spor å følge. Jeg gjorde i hvert fall mitt beste, sier Andreas.
I målområdet fulgte han thrilleren mellom sin teamkamerat Thierry Neuville og Ford-fører Sebastien Ogier i kampen om seieren.
Til slutt var det belgieren som stakk av med den største pokalen, etter å ha slått med Ogier med 0,7 sekunder etter nesten tre og en halv times bilkjøring. Med det økte også Neuville ledelsen i VM-sammendraget.
Esapekka Lappi (Toyota) tok den siste pallplassen mens Hayden Paddon (Hyundai) ble nummer fire. Mads Østberg endte som beste Citroën-fører på femteplass foran sin teamkollega Craig Breen.
Neste VM-runde kjøres i Finland siste helgen i juli.