-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Arven etter Martin Schanche
Harald Sachweh fra NMK Aurskog/Høland har et tungt ansvar på sine skuldre. Han kjører bilen som Martin Schanche avsluttet sin rallycrosskarriere med på Momarken til helgen.

Sachweh, som i fjor ble kåret til Årets Bilsportsutøver i Norge etter sitt EM-sølv i divisjon 2, har nå tatt steget opp i den virkelige keiserklassen, divisjon 1. Og det har han gjort med den samme Opel Astra som Martin Schanche avsluttet sin karriere med i 2001. Harald Sachweh har gjort store endringer på bilen, og debuterte med den i forrige EM-runde i Tsjekkia.
-Bilens understell og gearkasse er det samme som da Martin bygde bilen. Motor og all elektronikk er nytt, og karosseriet er selvfølgelig også endret noe, sier Harald Sachweh. Han har lagt ned mye arbeid i bilen i løpet av vinteren, og ble sterkt forsinket til sesongen. Glenn Amund Voie er eide bilen før Sachweh tok over.
-Vi rakk ikke å teste før vi reiste til Tsjekkia, så løpet der ble en test i seg selv. Vi slet med en del småfeil, men kom da gjennom på et vis. Nå er vi i full gang med å få alt i orden til løpet på Momarken, sier Harald Sachweh som opprinnelig er fra Høland, men bosatt i Oslo.
Dersom han får sortert ut bilen kan han bli en outsider på Momarken, og uten tvil en publikumsfavoritt. Det ryktes i miljøet at Sachweh skal ha den råeste motoren av alle. Det vil si rundt 560 HK og et dreiemoment på over 820 Nm. Motoren er bygd i England av samme motorbygger som også har ansvaret for Ford-motorene til Sverre Isachsen og Guttorm Lindefjell.
PS:
Martin Schanche tok i sin karriere seks EM-titler i rallycross. Den første i 1978 og den siste i 1995. Han la opp etter 2001-sesongen.