-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Loeb på nye veier
Han har roet ned rally-kjøringen, men trives fortsatt bak rattet. Nå er det WTCC som er neste stopp for Sébastien Loeb.
Det var vel blandede følelser når Sébastien Loeb annonserte at han skulle trappe ned WRC-kjøringen sin, og bare kjøre redusert sesong i år.
Noen var lei seg, fordi en av moderne tids aller største sjåfører – i noen som helst motorsportsgren – ikke ble å se i rallyskogene mer. Andre var kanskje glad for at tiden der Loeb vant praktisk talt alt er over.
Men Loeb er fortsatt sulten. Vi har tidligere skrevet at han skal kjøre en slags Peugeot 208 opp Pikes Peak om få dager, og nå kommer beskjeden om at han har funnet seg jobb for neste år også.
Citroën er arbeidsgiveren, og World Touring Car Championship er hvor det skal skje. Citroën melder om at de kjører full runde i WTCC neste år, og at de kan dra nytte av kunnskapen de har i WRC.
- Vi vil kunne benytte en stor del av vår allerede eksisterende ekspertise, som for eksempel turbomotoren på 1,6 liter som brukes i WRC-bilen DS3, er lederen for Citroën Racing Team sitert på i pressemeldingen fra Citroën.
Ni ganger WRC-mester Loeb på sin side forventer ikke full klaff med en gang.
- Jeg forventer ikke å vinne med en gang, men jeg er fast bestemt på å klare det en dag, forteller han.
Dette er første gang både for Citroën og Loeb at de deltar i WTCC.