-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Pallplass for Påverud
Marcus Påverud tok sin første pallplassering i International GT Open da han og den danske makkeren Jens Reno Møller sikret tredjeplassen i ProAm-klassen og kom inn som nummer seks totalt i det andre av helgens to løp på Spa Francorchamps i Belgia.

I lørdagens løp kjørte duoen inn til fjerdeplass i klassen med sin Honda NSX GT3 i et løp som ble preget av uhell og mange runder bak sikkerhetsbil.
– Jeg er veldig fornøyd med resultatene og egen kjøring, men det kunne faktisk blitt en andreplass. Jeg tok kraftig innpå bilen som endte som nr. 2 på de siste rundene, men jeg manglet et halvsekund på å kunne sette inn et angrep på den siste runden, sier Marcus Påverud.
Lier-gutten, som fylte 21 år like før avreise til Belgia og som med det er GT Open-mesterskapets yngste fører, opplevde en helg med frustrasjon i lørdagens løp og et skremmende «tilbud» på søndag.
– Lørdag fikk vi to store kollisjoner i begynnelsen av løpet, og på de førti minuttene jeg satt i bilen fikk jeg bare tre runder i regulært race-tempo. Søndag kom jeg ut fra depotstoppet og ble hindret av en langsom bil, sier Marcus.
– Dette gjorde at den tidligere Formel 1-føreren Christian Klien kunne sette inn et angrep, og det ble faktisk kontakt mellom oss i Eau Rouge-svingen som gjorde at jeg nesten mistet kontrollen i 250 km/t. Det var i overkant spennende og jeg måtte roe meg ned etter den hendelsen, sier han.
JAS-teamet, som er Hondas offsielle fabrikkteam i GT-racing, er veldig fornøyd med innsatsen til Marcus Påverud etter løpene på Paul Ricard i Franrike og Spa Francorchamps i Belgia.
Mellom de kommende løpene på Hungaroring i Budapest og Imola i Italia skal Marcus bli hos teamet i Italia og kjøre simulator og jobbe med teamets ingeniører. Det er også planlagt en test på Imola før løpet på samme bane.
– Jeg trenger rett og slett mer tid i bilen. Vi har ikke kjørt en meter mellom Paul Ricard og Spa, og både Jens og jeg trenger mer kjøretrening. Vi klarte å øke tempoet på Spa, og det viser at vi kan henge med om vi lærer bilen bedre å kjenne og kan bidra til å få et enda bedre oppsett. Pallplassen på Spa er en veldig bra motivasjonsfaktor videre framover, sier Marcus Påverud.