-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Store utvendig – enda større innvendig
De kompakte stasjonsvognene er nå så store at de dekker de fleste familiers transportbehov. Her serverer vi deg de to nyeste.
Først publisert i Bil 1-2019.
Kompaktbilene er nå nest største bilklasse etter SUV-ene. Mer enn hvert tredje bilkjøp finner sted her, om Skoda Octavia inkluderes. Men Ford Focus og Kia Ceed som fullverdige familiebiler? Nå tuller du? De må være alt for små til det?
Ikke vær så sikker. For mye har skjedd med kompaktbilene de siste årene. Kanskje var det nettopp Skoda som startet det hele ved å løfte Octavia stasjonsvogn opp en halv bilklasse over konkurrentene i størrelse (nå 4,67 meter lang), og ettersom Octavia stadig vant nye venner – ikke minst på grunn av all plassen den kunne tilby – var det ikke annet å gjøre for konkurrentene enn å svare.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
OBS!
Prisene i testen var gyldige da bladet ble produsert. Du finner alltid oppdaterte priser i vår nybildatabase.