-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
SUV-kampen
Endelig er Honda startklar med hybrid CR-V. Samtidig går Toyota til angrep med ny og forbedret RAV4, mens Mitsubishi posisjonerer seg med oppgradert Outlander. Det er duket for SUV-kamp.
Først publisert i Bil 4-2019.
Diesel? Bensin? Hybrid? Ladehybrid, eller ren elbil? Blant SUV-ene er valgmulighetene nå så mange at det er lett å gå surr.
SUV-ene har de siste årene overtatt plassen som den viktigste bilklassen foran kompaktbilene. Mer enn hver tredje som handler ny bil velger SUV, og selv i denne bilklassen setter nå elektrifiseringen tydelig preg på kjøpernes valg.
Månedens test inneholder derfor tre høyaktuelle SUV-er: To, Mitsubishi Outlander og Toyota RAV4, i posisjon for å forsvare høye volum mot utfordrer Honda CR-V, alle med tydelige el-innslag for å møte EUs skjerpede krav til CO2-utslipp gjeldende fra 2021.
Testen er kjørt før Toyota kunne levere ny RAV4 med firehjulsdrift. 82,9 prosent av de som kjøpte RAV4 i fjor valgte 4x4. Mens 2WD-utgaven kun trekker 800 kg etter tilhengerkroken, trekker 4WD-varianten 1650 kg.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Del 3
OBS!
Prisene i testen var gyldige da bladet ble produsert. Du finner alltid oppdaterte priser i vår nybildatabase.