-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Vårt valg
Er nye Toyota Prius virkelig så drivstoffgjerrig som reklamen skal ha det til? For å finne ut av det tok vi bilen på langtur sammen med Skoda Octavia.


I en tid med tungt fokus på forbruk og utslipp, vinner Toyota Prius testen. Den holder ikke hva den lover, men er likevel usedvanlig drivstoffgjerrig selv når elmotoren i liten grad hjelper til.
Prius scorer også best på teknologi under panseret og visningsvalg inne i bilen.
Det er ikke vanskelig å forstå hvorfor Skoda Octavia har overtatt rollen som den nye «folkevognen» med aksept i mange sosiale lag.
Mer snusfornuftig transport finnes ikke og det er vanskelig å kritisere den for noe. Når Skoda kommer som hybrid/ladehybrid blir den et enda farligere kort.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Testdata og poeng