-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Norske nybilpriser: +2,2%
Våre venner i eurocarprice.com fortsetter å registrere bilpriser over hele Europa, og sette dem i sammenheng, både over tid og geografisk. For det siste året, ut mars, økte norske nybilpriser med 2,2 prosent, forteller de. Det er mindre enn Europa-snittet.
I det hele tatt begynner nybil-prislisting å bli ganske meningsløs. Listepriser er av interesse for de aller færreste akkurat nå, selv om den kanskje fremdeles er utgangspunkt for pruting. Men med nybiler formidlet gjennom supermarkeder, og bilforhandlere (i Tyskland) som kan gi opp til 30 prosent på nypris, er bildet forholdsvis kaotisk, for å si det mildt.
Slike tendenser er umulig å fange opp på denne type statistikker, slik at de egentlig ikke kan brukes som annet enn en indeks for nivå, ikke for verdi. Alternativet måtte være å intervjue hver eneste bilkjøper om hvor meget han egentlig har betalt for den nye bilen sin. Det bildet vil antakelig bli like forvirret som om du intervjuer passasjerer på et fullt fly om hvor mye hver har betalt for akkurat den samme turen.