-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Cadillac søker BMW-diesel
Alle vet etterhånden at Cadillac forsøker å selge i Europa. Det er også ganske godt kjent at amerikanske GM ikke akkurat er verdensmester på diesel. Dermed må de lete andre steder. For eksempel i München.

GM selv har ingen motor i denne klassen, ikke kan de hente noen fra sin Europa-diesel-kompanjong Fiat heller. Italienerne har aldri tenkt mer enn 2 liter for personbildieseler.
Men i følge avisen er det ikke bare de store BMW-enhetene som er alternativet. Amerikanerne ser også etter om det går an å forbedre Isuzus V6 maskin – den kommer jo også fra familien og er kanskje litt mer politisk korrekt?
Fra USA-hold er det kommet klare antydninger om at en beslutning vil falle før Geneve-utstillingen.