-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Cadillac søker BMW-diesel
Alle vet etterhånden at Cadillac forsøker å selge i Europa. Det er også ganske godt kjent at amerikanske GM ikke akkurat er verdensmester på diesel. Dermed må de lete andre steder. For eksempel i München.

GM selv har ingen motor i denne klassen, ikke kan de hente noen fra sin Europa-diesel-kompanjong Fiat heller. Italienerne har aldri tenkt mer enn 2 liter for personbildieseler.
Men i følge avisen er det ikke bare de store BMW-enhetene som er alternativet. Amerikanerne ser også etter om det går an å forbedre Isuzus V6 maskin – den kommer jo også fra familien og er kanskje litt mer politisk korrekt?
Fra USA-hold er det kommet klare antydninger om at en beslutning vil falle før Geneve-utstillingen.