-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Buicks nye Velite
Dersom du synes Velite høres ut som en sykdom tar du feil. Det er, av en eller annen grunn, den nye navnet Buick velger på sin kommende åpne modell. Bilen skal debutere på New York utstillingen om et par dager.
I 2001 så vi et av resultatene fra denne aktiviteten. Konseptbilen Bengal fra Detroit i 2001 var en ganske nydelig cabriolet, men ganske upraktisk også. Ren to-seter for eksempel. Bengal ble kuttet fordi den ville bli for dyr i produksjonen.
Men Velite, som alle mener skal i produksjon, har et helt annet kost-bilde. Bilen i som vil stå på NY-utstillingen er bygget på samme plattform som Insignia ble bygget på, og det kan blant annet bety at produksjonen er klar om meget kort tid. Buick trenger helt opplagt en slik modell. I 2003 sank Buick-salget med ytterligere 22 prosent og så langt i år ligger det 17 prosent under.
Når (hvis) Velite kommer blir det den første Cabrio-Buicken siden Reatta debuterte som fullblods Cabriolet i 1990. Og før det hadde vi Riviera fra 1985. Men det er vel ingen av journalistene som kommer til New York som ville sagt nei takk til den mest populære bløt-toppen av dem alle: en 1953 Skylark (bildet). Alle Buick-cabrioleters mor!