-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Buicks nye Velite
Dersom du synes Velite høres ut som en sykdom tar du feil. Det er, av en eller annen grunn, den nye navnet Buick velger på sin kommende åpne modell. Bilen skal debutere på New York utstillingen om et par dager.
I 2001 så vi et av resultatene fra denne aktiviteten. Konseptbilen Bengal fra Detroit i 2001 var en ganske nydelig cabriolet, men ganske upraktisk også. Ren to-seter for eksempel. Bengal ble kuttet fordi den ville bli for dyr i produksjonen.
Men Velite, som alle mener skal i produksjon, har et helt annet kost-bilde. Bilen i som vil stå på NY-utstillingen er bygget på samme plattform som Insignia ble bygget på, og det kan blant annet bety at produksjonen er klar om meget kort tid. Buick trenger helt opplagt en slik modell. I 2003 sank Buick-salget med ytterligere 22 prosent og så langt i år ligger det 17 prosent under.
Når (hvis) Velite kommer blir det den første Cabrio-Buicken siden Reatta debuterte som fullblods Cabriolet i 1990. Og før det hadde vi Riviera fra 1985. Men det er vel ingen av journalistene som kommer til New York som ville sagt nei takk til den mest populære bløt-toppen av dem alle: en 1953 Skylark (bildet). Alle Buick-cabrioleters mor!