-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Buicks nye Velite
Dersom du synes Velite høres ut som en sykdom tar du feil. Det er, av en eller annen grunn, den nye navnet Buick velger på sin kommende åpne modell. Bilen skal debutere på New York utstillingen om et par dager.
I 2001 så vi et av resultatene fra denne aktiviteten. Konseptbilen Bengal fra Detroit i 2001 var en ganske nydelig cabriolet, men ganske upraktisk også. Ren to-seter for eksempel. Bengal ble kuttet fordi den ville bli for dyr i produksjonen.
Men Velite, som alle mener skal i produksjon, har et helt annet kost-bilde. Bilen i som vil stå på NY-utstillingen er bygget på samme plattform som Insignia ble bygget på, og det kan blant annet bety at produksjonen er klar om meget kort tid. Buick trenger helt opplagt en slik modell. I 2003 sank Buick-salget med ytterligere 22 prosent og så langt i år ligger det 17 prosent under.
Når (hvis) Velite kommer blir det den første Cabrio-Buicken siden Reatta debuterte som fullblods Cabriolet i 1990. Og før det hadde vi Riviera fra 1985. Men det er vel ingen av journalistene som kommer til New York som ville sagt nei takk til den mest populære bløt-toppen av dem alle: en 1953 Skylark (bildet). Alle Buick-cabrioleters mor!