-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Skaderådgiver og bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produkt og Handover Spesialist
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
MyCar:
Bilselger
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
GM endrer Europa-strategi
GM har i årevis slitt med inntjeningen i Europa, og det har versert mange rykter om salg av Opel. Men nå har de lagt en ny strategi.
Fra 2016 skal GM slåss i de europeiske volummarkedene utelukkende med Opel og Vauxhall. Chevrolet skal ikke lenger ha noen nøkkelrolle i Vest- eller Øst-Europa.
Chevrolet, som er verdens fjerde største merke, skal i stedet tilby sine mest prestisjetunge modeller, som Corvette, på vårt kontinent. I tillegg skal de ha et bredt sortiment i Russland og det tidligere Sovjetunionen (CIS).
Dette skal styrke Opel / Vauxhall og eliminere kompleksiteten med intern konkurranse mellom Opel og Chevrolet i Europa. Eksempler på slik konkurranse er Opel Mokka som har en tvilling i Chevrolet Trax.
GMs prestisjemerke Cadillac legger siste hånd på sine Europa-planer, og i løpet av de neste tre årene vil vi se stadig flere Cadillac-modeller som er tilpasset for vårt marked.
De fleste Chevrolet-produktene som selges i Europa i dag er produsert i Korea av det som tidligere var Daewoo. Man skal nå satse hardere på hjemmemarkedet med disse produktene.
Det er bare et drøyt år siden Chevrolet gjorde comeback på det norske markedet, og hittil i år er det ifølge OFV registrert 508 nye Chevrolet mot 56 i hele fjor. GM forsikrer at alle som har kjøpt en ny Chevrolet skal bli vel ivaretatt med hensyn til service og garanti selv om salget stoppes.