-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Bilteknisk konsulent
Gjensidige forsikring ASA
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Avdelingsleder
Fremtind Forsikring AS:
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Personbilmekaniker
Bertel O. Steen Lørenskog, avd. Hvam
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
-
Teknisk Support - Kursinstruktør
Robert Bosch AS
GM endrer Europa-strategi
GM har i årevis slitt med inntjeningen i Europa, og det har versert mange rykter om salg av Opel. Men nå har de lagt en ny strategi.

Fra 2016 skal GM slåss i de europeiske volummarkedene utelukkende med Opel og Vauxhall. Chevrolet skal ikke lenger ha noen nøkkelrolle i Vest- eller Øst-Europa.
Chevrolet, som er verdens fjerde største merke, skal i stedet tilby sine mest prestisjetunge modeller, som Corvette, på vårt kontinent. I tillegg skal de ha et bredt sortiment i Russland og det tidligere Sovjetunionen (CIS).
Dette skal styrke Opel / Vauxhall og eliminere kompleksiteten med intern konkurranse mellom Opel og Chevrolet i Europa. Eksempler på slik konkurranse er Opel Mokka som har en tvilling i Chevrolet Trax.
GMs prestisjemerke Cadillac legger siste hånd på sine Europa-planer, og i løpet av de neste tre årene vil vi se stadig flere Cadillac-modeller som er tilpasset for vårt marked.
De fleste Chevrolet-produktene som selges i Europa i dag er produsert i Korea av det som tidligere var Daewoo. Man skal nå satse hardere på hjemmemarkedet med disse produktene.
Det er bare et drøyt år siden Chevrolet gjorde comeback på det norske markedet, og hittil i år er det ifølge OFV registrert 508 nye Chevrolet mot 56 i hele fjor. GM forsikrer at alle som har kjøpt en ny Chevrolet skal bli vel ivaretatt med hensyn til service og garanti selv om salget stoppes.