-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
GM endrer Europa-strategi
GM har i årevis slitt med inntjeningen i Europa, og det har versert mange rykter om salg av Opel. Men nå har de lagt en ny strategi.

Fra 2016 skal GM slåss i de europeiske volummarkedene utelukkende med Opel og Vauxhall. Chevrolet skal ikke lenger ha noen nøkkelrolle i Vest- eller Øst-Europa.
Chevrolet, som er verdens fjerde største merke, skal i stedet tilby sine mest prestisjetunge modeller, som Corvette, på vårt kontinent. I tillegg skal de ha et bredt sortiment i Russland og det tidligere Sovjetunionen (CIS).
Dette skal styrke Opel / Vauxhall og eliminere kompleksiteten med intern konkurranse mellom Opel og Chevrolet i Europa. Eksempler på slik konkurranse er Opel Mokka som har en tvilling i Chevrolet Trax.
GMs prestisjemerke Cadillac legger siste hånd på sine Europa-planer, og i løpet av de neste tre årene vil vi se stadig flere Cadillac-modeller som er tilpasset for vårt marked.
De fleste Chevrolet-produktene som selges i Europa i dag er produsert i Korea av det som tidligere var Daewoo. Man skal nå satse hardere på hjemmemarkedet med disse produktene.
Det er bare et drøyt år siden Chevrolet gjorde comeback på det norske markedet, og hittil i år er det ifølge OFV registrert 508 nye Chevrolet mot 56 i hele fjor. GM forsikrer at alle som har kjøpt en ny Chevrolet skal bli vel ivaretatt med hensyn til service og garanti selv om salget stoppes.