-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Cadillac er Matrix-stjerne
Nå fikk ikke Matrix Reloaded spesielt god omtale fra sin Europa-premiere i Cannes. Men de av oss som ser på Moss som en Karl Marx og ikke som en religiøs figur, skal nok se den i alle fall. Og da vil vi også oppleve Cadillacer som sterke supportere både for heltene og for de andre.


Cadillac CTS får gjennomgå i filmen Matrix Reloaded
Cadillac CTS får gjennomgå i filmen Matrix Reloaded
GM regnet selvfølgelig med et product placement kupp da de landet kontrakten om bil-leveranser til oppfølgeren til første, 1999 Matrix-filmen. En skikkelig blockbuster, med 450 millioner dollars på bunnlinjen , og de unge og hippe blant rekordmange tilskuere.
For Generalen var denne jobben så viktig at selv om de bare hadde to Escalade EXT-prototyper tilgjengelige da filmingen skulle starte, og at de CTSene de hadde var prototyper (begge modellene var fremdeles et stykke unna produksjon) fikk de flyttet CTSer fra produktuviklingslaboratoriene, og de fikk bygget om Chevrolet Avalancher slik at de ble helt Escalade på utsiden. Men siden det var på utsiden, måtte de også bygge to skikkelige Escalade-interiører i tillegg. 50 andre GM-biler ble for øvrig også stilt til produsentenes disposisjon.
Bilene ble sendt til filmprodusentenes egen motorvei, som ble bygget på en gammel marinebase i California. Litt over 3 km spesialbygget highway var åpenbart også med på å gjøre det man kaller historiens råeste bilscener mulig. Og da tar man med både Bullitt og The French Connection. Nå er det jo ikke akkurat de visuelle effektene anmelderne klager over, så vi kan nok trygt regne med at akkurat disse bitene er i orden.
Ellers holder Cadillac trykket, takk. XLR, to-seteren er snart klar, den skal selge 5000 enheter i året, men her snakker vi om flaggskip og ikke volum. Den nye SRX, en mellomstor SUV skal opp i 35.000 eksemplarer og her er det så masse tilleggsutstyr og alternativer at man nesten hører myntene klinge før noen kontrakt er skrevet. Dessuten kommer den fjerde utgaven av Escalade snart, med 20 tommers hjul og et nytt interiør regner Cadillac med at den vil rule dette segmentet. Filmen har premiere på norske kinoer i kveld.