-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Cadillac på vei til toppen
Bob Lutz har gitt Automotive News en idé om hvordan han tenker seg Cadillac i årene fremover. Merket skal til topps i det eksklusive luksus-segmentet. Ikke nødvendigvis topp i volum, men topp i prestisje, presiserer han.

Noe av den seksten-sylindrede prosjektbilen er nok i ferd med å bygges inn i modellen med kodenavn ULS (Ultra Luxury Sedan). En stor limo med enten en normal V8 motor, en høy-ytelsesutgave – igjen med V8, og en V12 utgave som skal ha alt, også vanvittige prestasjoner. Prisene man ser på er fra 80.000 dollars for den skrapte utgaven til mer enn 300.000 dollars for toppmodellen. For den summen får du besøk hjemme, eller på kontoret, av interiørfolk som hjelper deg å velge skinn og ved og andre materialer og hva du ellers måtte ønske av ting som gjør bilen bare din.
Lutz er litt interessant når han peker på at det snart bare er Lexus og Cadillac som kan fortsette som rene luksus-merkevarer. Både BMW og Mercedes må bruke luksus-etiketten på alle sine modeller, og derfor begynner det begrepet å vannes ut hos dem. Det er derfor Mercedes måtte finne opp Maybach, og BMW var så ivrige etter å holde på Rolls-Royce, antyder han.
Han peker også på at for både Lexus og Cadillac kan luksusbiler blir en glimrende forretning. For mens bilene selges til max-priser kan disse to merkene fordele utviklingskostnader over en rekke forskjellige bilmodeller og et enormt volum. Derfor er det ikke viktig for ham at Cadillac ligger på topp i salgs-statistikkene, bare den ligger som top-of-mind hos de riktige kundene.