-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Cadillac realiseres
Var du en av dem som falt for Cadillac CTS Coupé Concept på Detroit-utstillingen? Da kan du øyne nytt håp.

Har en plan
For mens utstillingen fortsatt er åpen for publikum noen dager til, avslører amerikanske Edmunds Inside Line at bilen skal lages. Og selv om toppsjef for GM Design, Ed Welburn, i Detroit fortalte at dette var noe de hadde kokt sammen raskt, hevder nå det amerikanske nettstedet at bilen har eksistert i GMs planer siden midten av 2006.
Med kodenavn GMX226 skal coupéen fra Cadillac på samlebåndet fra midten av 2009 som 2010-modell. Årlig produksjon forventes å ligge i området 15.000 – 20.000.
Lik opphavet
Edmunds hevder at produksjonsbilen blir svært lik prototypen vi møtte i Detroit. Hekken blir nærmest uforandret men får en spoilerleppe med innebygd bremselys i sentrum. Det sentermonterte eksosanlegget vil også få et mer konvensjonelt utseende og plassering.
I front regner Edmunds kun med moderate endringer, som litt færre lysdioder og et noe mer beskjedent uttrykk. Navnevalget er ukjent, men besøkende i Detroit mente CTC ville være passende for en coupé basert på CTS.