-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Cadillac realiseres
Var du en av dem som falt for Cadillac CTS Coupé Concept på Detroit-utstillingen? Da kan du øyne nytt håp.

Har en plan
For mens utstillingen fortsatt er åpen for publikum noen dager til, avslører amerikanske Edmunds Inside Line at bilen skal lages. Og selv om toppsjef for GM Design, Ed Welburn, i Detroit fortalte at dette var noe de hadde kokt sammen raskt, hevder nå det amerikanske nettstedet at bilen har eksistert i GMs planer siden midten av 2006.
Med kodenavn GMX226 skal coupéen fra Cadillac på samlebåndet fra midten av 2009 som 2010-modell. Årlig produksjon forventes å ligge i området 15.000 – 20.000.
Lik opphavet
Edmunds hevder at produksjonsbilen blir svært lik prototypen vi møtte i Detroit. Hekken blir nærmest uforandret men får en spoilerleppe med innebygd bremselys i sentrum. Det sentermonterte eksosanlegget vil også få et mer konvensjonelt utseende og plassering.
I front regner Edmunds kun med moderate endringer, som litt færre lysdioder og et noe mer beskjedent uttrykk. Navnevalget er ukjent, men besøkende i Detroit mente CTC ville være passende for en coupé basert på CTS.