-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
"Ingen STS neste år": Caddy
Dersom du er interessert i Cadillacs STS (hvilket du nok ikke er) kan du glemme ny modell til høsten. Caddy gjør det uvanlige og hopper over et modellår, før den igjen blir relansert som 2005-modell, da med bakhjulsdrift.

Modelloverganger pleier å være myke, men her kommer vi til å se en overgang med et stort hull mellom den gamle og den nye modellen. STS vil slett ikke forekomme som 2004-modell. Den kommer til å bli fjernet fra båndet på Hamtramck-fabrikken. Så vil det ta et helt år, og så vil den dukke opp i komplett fornyet utgave. Basert på GMs kostbare Sigma plattform, med bakhjulsdrift og alt som skal til nå, bygget ved siden av CTS og SRX på GMs Grand River fabrikk i Lansing.
Og dette er i grunnen bare for nok en gang å be Cadillac slutte med disse fjollete bokstavkombinasjonene. Ingen jeg kjenner husker dem, eller vet hvilke modeller de beskriver. Det er greit at Cadillac er på jakt etter yngre kunder, men behøver de bruke denne type hjernedreper-gymnastikk for å ekskludere de tradisjonelle?