-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
"Ingen STS neste år": Caddy
Dersom du er interessert i Cadillacs STS (hvilket du nok ikke er) kan du glemme ny modell til høsten. Caddy gjør det uvanlige og hopper over et modellår, før den igjen blir relansert som 2005-modell, da med bakhjulsdrift.

Modelloverganger pleier å være myke, men her kommer vi til å se en overgang med et stort hull mellom den gamle og den nye modellen. STS vil slett ikke forekomme som 2004-modell. Den kommer til å bli fjernet fra båndet på Hamtramck-fabrikken. Så vil det ta et helt år, og så vil den dukke opp i komplett fornyet utgave. Basert på GMs kostbare Sigma plattform, med bakhjulsdrift og alt som skal til nå, bygget ved siden av CTS og SRX på GMs Grand River fabrikk i Lansing.
Og dette er i grunnen bare for nok en gang å be Cadillac slutte med disse fjollete bokstavkombinasjonene. Ingen jeg kjenner husker dem, eller vet hvilke modeller de beskriver. Det er greit at Cadillac er på jakt etter yngre kunder, men behøver de bruke denne type hjernedreper-gymnastikk for å ekskludere de tradisjonelle?