-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
"Ingen STS neste år": Caddy
Dersom du er interessert i Cadillacs STS (hvilket du nok ikke er) kan du glemme ny modell til høsten. Caddy gjør det uvanlige og hopper over et modellår, før den igjen blir relansert som 2005-modell, da med bakhjulsdrift.

Modelloverganger pleier å være myke, men her kommer vi til å se en overgang med et stort hull mellom den gamle og den nye modellen. STS vil slett ikke forekomme som 2004-modell. Den kommer til å bli fjernet fra båndet på Hamtramck-fabrikken. Så vil det ta et helt år, og så vil den dukke opp i komplett fornyet utgave. Basert på GMs kostbare Sigma plattform, med bakhjulsdrift og alt som skal til nå, bygget ved siden av CTS og SRX på GMs Grand River fabrikk i Lansing.
Og dette er i grunnen bare for nok en gang å be Cadillac slutte med disse fjollete bokstavkombinasjonene. Ingen jeg kjenner husker dem, eller vet hvilke modeller de beskriver. Det er greit at Cadillac er på jakt etter yngre kunder, men behøver de bruke denne type hjernedreper-gymnastikk for å ekskludere de tradisjonelle?