-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Saabillac på plass i dag
Under en meget eksklusiv intern presentasjon vil GMs produktgeneral Bob Lutz foreta en generalprøve på den nye lille EuroLlacken i dag. Anledningen er at Kroymans, Europa-importøren, åpner et nytt anlegg.
Selve den offisielle avdukningen av den spennende bilen vil først finne sted den 28. februar, under den store GM-middagen i Geneve. Og sannsynligvis må vi også vente til da med å kunne vise deg hvordan den skal se ut.
Men vi snakker altså en Trollhättan-bygd bil med Cadillac-emblemer. Den skal være basert på GMs Epsilon-plattform, hvilket vil si Saab 9-3. Den skal komme med en
Det blir sagt at denne bilen aldri vil bli solgt til USA, men at den godt kan bli eksportert til andre markeder når man har nådd fullt volum på 10.000 biler pr. år. I første omgang blir det imidlertid en ren Europa-bil.
Til Norge vil den komme på vårparten neste år, og importørens ambisjoner er ikke høyere enn ca. 100 biler det første året, dersom diesel og priser og det hele klaffer. Det er halvparten av det volumet BilNorge foreslo.
Kroymans ambisjoner har også sunket litt, ser det ut som. Da de forholdsvis overraskende fortalte at de skulle ta seg av GMs amerikanske personbiler i Europa, i første rekke Cadillac og Corvette, kunne de fortelle at de så frem mot 6.000 enheter i fjor, og regnet med å selge 7.000 biler i 2005. Virkeligheten er at de var i nærheten av 1.500 biler i fjor og nå snakker de om mellom 3.500 og 4.000 Cadillacer i år.