-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Saabillac på plass i dag
Under en meget eksklusiv intern presentasjon vil GMs produktgeneral Bob Lutz foreta en generalprøve på den nye lille EuroLlacken i dag. Anledningen er at Kroymans, Europa-importøren, åpner et nytt anlegg.
Selve den offisielle avdukningen av den spennende bilen vil først finne sted den 28. februar, under den store GM-middagen i Geneve. Og sannsynligvis må vi også vente til da med å kunne vise deg hvordan den skal se ut.
Men vi snakker altså en Trollhättan-bygd bil med Cadillac-emblemer. Den skal være basert på GMs Epsilon-plattform, hvilket vil si Saab 9-3. Den skal komme med en
Det blir sagt at denne bilen aldri vil bli solgt til USA, men at den godt kan bli eksportert til andre markeder når man har nådd fullt volum på 10.000 biler pr. år. I første omgang blir det imidlertid en ren Europa-bil.
Til Norge vil den komme på vårparten neste år, og importørens ambisjoner er ikke høyere enn ca. 100 biler det første året, dersom diesel og priser og det hele klaffer. Det er halvparten av det volumet BilNorge foreslo.
Kroymans ambisjoner har også sunket litt, ser det ut som. Da de forholdsvis overraskende fortalte at de skulle ta seg av GMs amerikanske personbiler i Europa, i første rekke Cadillac og Corvette, kunne de fortelle at de så frem mot 6.000 enheter i fjor, og regnet med å selge 7.000 biler i 2005. Virkeligheten er at de var i nærheten av 1.500 biler i fjor og nå snakker de om mellom 3.500 og 4.000 Cadillacer i år.