-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Saabillac på plass i dag
Under en meget eksklusiv intern presentasjon vil GMs produktgeneral Bob Lutz foreta en generalprøve på den nye lille EuroLlacken i dag. Anledningen er at Kroymans, Europa-importøren, åpner et nytt anlegg.
Selve den offisielle avdukningen av den spennende bilen vil først finne sted den 28. februar, under den store GM-middagen i Geneve. Og sannsynligvis må vi også vente til da med å kunne vise deg hvordan den skal se ut.
Men vi snakker altså en Trollhättan-bygd bil med Cadillac-emblemer. Den skal være basert på GMs Epsilon-plattform, hvilket vil si Saab 9-3. Den skal komme med en
Det blir sagt at denne bilen aldri vil bli solgt til USA, men at den godt kan bli eksportert til andre markeder når man har nådd fullt volum på 10.000 biler pr. år. I første omgang blir det imidlertid en ren Europa-bil.
Til Norge vil den komme på vårparten neste år, og importørens ambisjoner er ikke høyere enn ca. 100 biler det første året, dersom diesel og priser og det hele klaffer. Det er halvparten av det volumet BilNorge foreslo.
Kroymans ambisjoner har også sunket litt, ser det ut som. Da de forholdsvis overraskende fortalte at de skulle ta seg av GMs amerikanske personbiler i Europa, i første rekke Cadillac og Corvette, kunne de fortelle at de så frem mot 6.000 enheter i fjor, og regnet med å selge 7.000 biler i 2005. Virkeligheten er at de var i nærheten av 1.500 biler i fjor og nå snakker de om mellom 3.500 og 4.000 Cadillacer i år.