-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Tilbakekalte minivans,
Nå er det GMs tur
Det er ikke bare Ford som må tilbakekalle sine minivans. Rett før helgen gikk det ut et budskap til 550.000 eiere av minivans i Chevrolet Venture familien.

GM sa at det ikke finnes antydninger av at dette har medført ulykker eller skader, men at de skal erstatte den suspekte delen på alle disse bilene uten at det skal kosten kunden noen.
Nå skal man heller ikke uten videre tro at Ford ihvertfall har rekord når det gjelder å innkalle flunkende nye biler heller.
I begynnelsen av april (2001!!) måtte GM sende en øyeblikkelig stoppordre til eierne av 6000 av TrailBlazer (eller GMC Envoy eller Oldsmobile Bravada) 2002-modeller (!). Der var feilen litt mer alvorlig: en feilfremstilt del i forstillingen kunne bryte sammen. GM sa de oppdaget problemet før noen av de stolte eierne hadde merket noe.
Dessuten jobber NHTSA (som er de amerikanske trafikksikkerhetsmyndighetene) med å sjekke klager på noen mislykkede air bag utløsninger i noen GM minivans. Dette er imidlertid ikke noen sak enda.