-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Tilbakekalte minivans,
Nå er det GMs tur
Det er ikke bare Ford som må tilbakekalle sine minivans. Rett før helgen gikk det ut et budskap til 550.000 eiere av minivans i Chevrolet Venture familien.

GM sa at det ikke finnes antydninger av at dette har medført ulykker eller skader, men at de skal erstatte den suspekte delen på alle disse bilene uten at det skal kosten kunden noen.
Nå skal man heller ikke uten videre tro at Ford ihvertfall har rekord når det gjelder å innkalle flunkende nye biler heller.
I begynnelsen av april (2001!!) måtte GM sende en øyeblikkelig stoppordre til eierne av 6000 av TrailBlazer (eller GMC Envoy eller Oldsmobile Bravada) 2002-modeller (!). Der var feilen litt mer alvorlig: en feilfremstilt del i forstillingen kunne bryte sammen. GM sa de oppdaget problemet før noen av de stolte eierne hadde merket noe.
Dessuten jobber NHTSA (som er de amerikanske trafikksikkerhetsmyndighetene) med å sjekke klager på noen mislykkede air bag utløsninger i noen GM minivans. Dette er imidlertid ikke noen sak enda.