-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Tilbakekalte minivans,
Nå er det GMs tur
Det er ikke bare Ford som må tilbakekalle sine minivans. Rett før helgen gikk det ut et budskap til 550.000 eiere av minivans i Chevrolet Venture familien.
GM sa at det ikke finnes antydninger av at dette har medført ulykker eller skader, men at de skal erstatte den suspekte delen på alle disse bilene uten at det skal kosten kunden noen.
Nå skal man heller ikke uten videre tro at Ford ihvertfall har rekord når det gjelder å innkalle flunkende nye biler heller.
I begynnelsen av april (2001!!) måtte GM sende en øyeblikkelig stoppordre til eierne av 6000 av TrailBlazer (eller GMC Envoy eller Oldsmobile Bravada) 2002-modeller (!). Der var feilen litt mer alvorlig: en feilfremstilt del i forstillingen kunne bryte sammen. GM sa de oppdaget problemet før noen av de stolte eierne hadde merket noe.
Dessuten jobber NHTSA (som er de amerikanske trafikksikkerhetsmyndighetene) med å sjekke klager på noen mislykkede air bag utløsninger i noen GM minivans. Dette er imidlertid ikke noen sak enda.