-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Sheriffkampen fortsetter
I vår føljetong om amerikanske politibiler, er det i dag Chevrolet som kunngjør resultatene fra en omfattende banetest.
Det er en god porsjon prestisje i å bli utvalgt til å levere biler til politiet i USA, og selvsagt er det også snakk om store volumer. Derfor slåss de amerikanske produsentene innbitt om disse attraktive kontraktene.
Nylig foretok Michigan State Police en test av de aktuelle kandidatene, og Chevrolet har ifølge egne utsagn god grunn til å være fornøyd med testresultatene. Spesielt med hovedmodellen Caprice PPV som er oppgradert i 2012-utgave.
Caprice PPV 6,0L V8 var best i klassen under bremsing fra 60 mph til 0 med en stopplengde på 38,3 meter, en drøy meter kortere enn Fords utfordrer, Police Interceptor Taurus AWD turbo.
Caprice var også best i klassen med hensyn til toppfart med 248 km/t, 10 kilometer høyere enn utfordreren fra Ford.
Den mer moderat motoriserte Caprice 3,6L V6 utkonkurrerte ifølge Chevrolet også sine konkurrenter, Dodge Charger V6 og Ford Police Interceptor Taurus Sedan V-6, med hensyn til bremselengde, toppfart og akselerasjon.
Chevrolet hadde ytterligere to deltagere i den store politibil-testen, Impala PPV og Tahoe PPV, som begge hevdet seg bra.
Som du ser på denne videoen går det unna når politibiler testes på bane.