-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Hjelpearbeider
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger
-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Slutt å bekymre deg for takhøyden
Mange har opplevd å ripe opp bakluka etter å ha åpnet den i garasjen. Nå tilbyr Chevrolet en smart løsning for de som vil unngå slike skader.
Mange har åpnet bakluka på bilen og oppdaget at den slår opp i taket i garasjen. Manuelle bakluker kan man jo åpne svært forsiktig, forutsatt at man ikke glemmer seg bort. Men hva med de automatiske lukene?
På 2010-utgaven av Chevrolet Equinox, en konkurrent av bl.a. Honda CR-V og Toyota RAV4, kan man få en automatisk bakluke med minnefunksjon.
”En bilfører åpner ofte bakluka i garasjen for å laste ting inn og ut av bagasjerommet,” sier Doug Gonsler, en GM-designer som har vært med på å utvikle den programmerbare lukkemekanismen.
”Med denne løsningen kan sjåføren konsentrere seg om det som skal ut eller inn, og glemme selve bakluka.”
Den spesielle mekanismen gjør at bakluka kan åpnes helt, eller den kan programmeres til å åpne til en spesiell høyde. Innstillingene foretas og endres like enkelt som det er å vri på et hjul og trykke inn en knapp.
En smart løsning, som sikkert vil dukke opp også på andre modeller i tiden fremover.
PS!
Nå sa vi ikke at Chevrolet var først ute med en slik løsning, for vi vet at blant annet Audi har hatt et slikt system på flere av sine modeller i en årrekke.