-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Slutt å bekymre deg for takhøyden
Mange har opplevd å ripe opp bakluka etter å ha åpnet den i garasjen. Nå tilbyr Chevrolet en smart løsning for de som vil unngå slike skader.
Mange har åpnet bakluka på bilen og oppdaget at den slår opp i taket i garasjen. Manuelle bakluker kan man jo åpne svært forsiktig, forutsatt at man ikke glemmer seg bort. Men hva med de automatiske lukene?
På 2010-utgaven av Chevrolet Equinox, en konkurrent av bl.a. Honda CR-V og Toyota RAV4, kan man få en automatisk bakluke med minnefunksjon.
”En bilfører åpner ofte bakluka i garasjen for å laste ting inn og ut av bagasjerommet,” sier Doug Gonsler, en GM-designer som har vært med på å utvikle den programmerbare lukkemekanismen.
”Med denne løsningen kan sjåføren konsentrere seg om det som skal ut eller inn, og glemme selve bakluka.”
Den spesielle mekanismen gjør at bakluka kan åpnes helt, eller den kan programmeres til å åpne til en spesiell høyde. Innstillingene foretas og endres like enkelt som det er å vri på et hjul og trykke inn en knapp.
En smart løsning, som sikkert vil dukke opp også på andre modeller i tiden fremover.
PS!
Nå sa vi ikke at Chevrolet var først ute med en slik løsning, for vi vet at blant annet Audi har hatt et slikt system på flere av sine modeller i en årrekke.