-
Scania:
Verksmester/teknisk leder
-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Citroën snart under tak
Nå begynner det nye Citroën-anlegget på Champs-Elysées snart å bli ferdig. Men om det åpner i år, kunne ingen fortelle.
Renault har et fantastisk anlegg på paradegaten i Paris. Peugeot har en av de mest besøkte boutiquene i Paris, rett oppunder Triumfbuen.
Citroën hadde lenge et tilsvarende bygg, med noen biler og en restaurant som etterhånden ble en av de mest elendige i hele Paris – og det sier ikke så mye.
Så tok fabrikkens folk et skikkelig grep og rev hele røkla og satte i gang byggingen av noe som ser ut som et meget spektakulært bygg. For nå begynner det å bli så klart at man skulle tro det var like før stillasene kunne rives.
Vi kan for eksempel se hele fasaden, med spennende vinduer som er formet som små pyramider eller fasetter, et par av fasettene tegner ganske utvilsomt de to Chevronene, tannhjulsegmentene som er Citroëns varemerke.
Selv om bygget ser ut som det kommer til å bli et av de smaleste på hele Champs Elysées, virker det på arkitekt-tegningene som om det kan bli et av de mest spennende.
En spiral skal kunne lede de besøkende forbi store deler av Citroëns spennende historie, nye biler skal være utstilt, og det skal bli servering der av en helt annen klasse enn vi opplevde på gamle Hippopotemus.
Men så kommer mysteriet. Åpnes i 2006 står det fremdeles på plakatene på byggeplassen. Det er lenge siden vi har hørt noe om det, sier Citroëns pressefolk, så det kan godt være det ikke åpner før til neste år.
Fordel for konkurrenten. Det er bare å gå skrått over gaten så kommer man til de stadig skiftende, og alltid spennende utstillingene hos Renault. Serveringen er også fremdeles førsteklasses der.