-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Bat-Citen er funnet!
Husker du vi spurte om noen hadde snøring på en av de underligste 2CV-derivatene vi noen gang har sett? Selvfølgelig dukker det opp en løsning. Men vi måtte til Barcelona for å få det franske svaret.
Det er en god venn av huset, Chris Quarre – som jobber i Barcelona og designer biler – som har funnet frem til hva og hvem og hvorfor rundt den underlige Batmobil-2CVen vi fortalte om for en stund siden.
Du finner hele historien, med enda flere bilder forteller Chris, på http://youks.free.fr/forumBC/viewtopic.php?p=20002&highlight=
Og der forteller opphavsmannen om en ganske morsom inspirasjon. En 1932 Ford, grunnlaget for de fleste seriøse Hot Rods her i verden, kalles Deuce. En 2 CV kalles Deuche. De navnene er så nærme hverandre at, ergo, er det helt naturlig å bruke en Deuche som man ville brukt en Deuce, derfor dette Hot Rod bygget på fransk.
Han tok utgangspunkt i en 1987-modell 2CV6 Special, og startet med å korte ned ramma. Derfra og ut er det hele muntert beskrevet på denne siden (rust blir beskrevet som et Gruyere-angrep – dette er som kjent en ost med ganske mye hull – for eksempel), og eieren foreller at bilen fremdeles ikke er helt ferdig, så det er mulig at den forsetter å dukke opp på siden vår også.
Og takk til en våken Chris.