-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Fiat Croma til Norge
Den nye Fiat-importøren har besluttet å selge Croma i Norge. Bilen, som er én centimeter kortere enn Passat og Avensis, skal trolig koste fra 329.900 kroner.

RSA, som tidlig i år overtok importen av Fiat etter Motor Gruppen, ville i utgangspunktet starte med Fiats brede utvalg av nyttekjøretøyer i Norge.
Nå er det klart at de også skal ta flere personbilmodeller til Norge, i tillegg til minibilen Fiat 500.
En av disse er den nye utgaven i Croma, som kun produseres i stasjonsvogn-utgave.
SE HVA VI SKREV OM NYE CROMA I 2005
RSA vil lansere bilen som en "MPV-stasjonsvogn", fordi den er mer høyreist og har en annerledes kupeutforming enn sine konkurrenter. Det vil trolig skje rundt 17. mai.
Bilen måler 476 centimeter i lengden. Det vil si 1 centimeter kortere enn Toyota Avensis og VW Passat stasjonsvogn.
Den kommer til Norge i to versjoner, begge med dieselmotor. En utgave har 120 hk og 6 gir, men den andre er på 150 hk og har automatgir.
Fra 329.000 kroner
- Prisene er ikke endelige fastsatt, men vil trolig starte på kr 329.900, sier adm. direktør Frank Dunvold i RSA til BilNorge.no.
Han kaller nye Croma for "en ukjent juvel".
- Det er en riktig bil for Norge, med god plass og en ekstremt drivstoffgjerrig dieselmotor. Den har svært lavt CO2-utslipp og dermed lave avgifter, sier Dunvold.