-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Fiat Croma til Norge
Den nye Fiat-importøren har besluttet å selge Croma i Norge. Bilen, som er én centimeter kortere enn Passat og Avensis, skal trolig koste fra 329.900 kroner.

RSA, som tidlig i år overtok importen av Fiat etter Motor Gruppen, ville i utgangspunktet starte med Fiats brede utvalg av nyttekjøretøyer i Norge.
Nå er det klart at de også skal ta flere personbilmodeller til Norge, i tillegg til minibilen Fiat 500.
En av disse er den nye utgaven i Croma, som kun produseres i stasjonsvogn-utgave.
SE HVA VI SKREV OM NYE CROMA I 2005
RSA vil lansere bilen som en "MPV-stasjonsvogn", fordi den er mer høyreist og har en annerledes kupeutforming enn sine konkurrenter. Det vil trolig skje rundt 17. mai.
Bilen måler 476 centimeter i lengden. Det vil si 1 centimeter kortere enn Toyota Avensis og VW Passat stasjonsvogn.
Den kommer til Norge i to versjoner, begge med dieselmotor. En utgave har 120 hk og 6 gir, men den andre er på 150 hk og har automatgir.
Fra 329.000 kroner
- Prisene er ikke endelige fastsatt, men vil trolig starte på kr 329.900, sier adm. direktør Frank Dunvold i RSA til BilNorge.no.
Han kaller nye Croma for "en ukjent juvel".
- Det er en riktig bil for Norge, med god plass og en ekstremt drivstoffgjerrig dieselmotor. Den har svært lavt CO2-utslipp og dermed lave avgifter, sier Dunvold.