-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Nytt designspråk hos Dacia
For et års tiden siden viste Dacia sin nye logo. Nå finner den veien til samtlige modeller som selges fra i dag.
Det var i det store slippet hos Renault i januar 2021 vi første gang møtte den nye, minimalistiske logoen hvor de på elegant vis har flettet sammen er D og en C for å danne en lenke. Dacia Link. Smart. Og den står jo perfekt til merkets minimalisme.
Logoen har vært benyttet i Dacias kommunikasjon det siste årene, og de fleste utsalgssteder skal også være dresset opp i nytt design. Nå står bilene for tur.
Og her gjør Dacia noe ganske unikt – de bytter ansikt på samtlige nye modeller i en eneste smell. Noe slikt kan jeg ikke huske å ha opplevd tidligere.
Samtlige biler som bestilles fra og med i dag får ny front og hekk samtidig som den nye logoen finner veien til detaljer i både eksteriør og interiør.
Dacia har nylig lansert to nye modeller, elbilen Spark og 7-seteren Jogger.
Dessverre har nylige tester hos EuroNCAP vist at lav pris i Dacias tilfellet er synonymt med lav sikkerhet, og ingen av modellene har funnet veien til Norge hvor Duster er eneste Dacia-modell på programmet.
De nye modellene får sin offisielle debut på høstens bilutstilling i Paris, og utleveringene starter i årets fjerde kvartal.