-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nytt designspråk hos Dacia
For et års tiden siden viste Dacia sin nye logo. Nå finner den veien til samtlige modeller som selges fra i dag.
Det var i det store slippet hos Renault i januar 2021 vi første gang møtte den nye, minimalistiske logoen hvor de på elegant vis har flettet sammen er D og en C for å danne en lenke. Dacia Link. Smart. Og den står jo perfekt til merkets minimalisme.
Logoen har vært benyttet i Dacias kommunikasjon det siste årene, og de fleste utsalgssteder skal også være dresset opp i nytt design. Nå står bilene for tur.
Og her gjør Dacia noe ganske unikt – de bytter ansikt på samtlige nye modeller i en eneste smell. Noe slikt kan jeg ikke huske å ha opplevd tidligere.
Samtlige biler som bestilles fra og med i dag får ny front og hekk samtidig som den nye logoen finner veien til detaljer i både eksteriør og interiør.
Dacia har nylig lansert to nye modeller, elbilen Spark og 7-seteren Jogger.
Dessverre har nylige tester hos EuroNCAP vist at lav pris i Dacias tilfellet er synonymt med lav sikkerhet, og ingen av modellene har funnet veien til Norge hvor Duster er eneste Dacia-modell på programmet.
De nye modellene får sin offisielle debut på høstens bilutstilling i Paris, og utleveringene starter i årets fjerde kvartal.