-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Daewoo påstår fremgang
Forhandlinger med GM er åpenbart sunt. For Daewoo, for eksempel, har det medført det første positive ni-måneders resultatet på tre år.
Kost kutt og økende salg påstås å være årsaken, det lyder jo som en ganske rimelig forklaring på økonomisk fremgang.
Det eneste som kan kontrolleres av de av oss som ikke er bokholdere hos GM, og som nå går gjennom Daewoos bøker med finkam, er salgstallene. Hjemme, på det vanskelige Korea-markedet, har da også salget økt med ca. en tredel etter at GM antydet at de kunne tenke seg å investere 2,6 milliarder dollars i selskaper. Men siden det bare er en måneds tid siden, må snu-operasjonen komme av andre ting enn dramatisk øket salg.
Vi får vel de virkelige tallene og den virkelige forklaringen en dag, imens må vi nøye oss med å bli fortalt at også den 30 år gamle Bupyong-fabrikken, den som GM ikke vil ha, også tjente penger. 1,2 milliarder won på driften, bare i september!
OK – det sier ikke meg meget heller.