-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Daewoo påstår fremgang
Forhandlinger med GM er åpenbart sunt. For Daewoo, for eksempel, har det medført det første positive ni-måneders resultatet på tre år.

Kost kutt og økende salg påstås å være årsaken, det lyder jo som en ganske rimelig forklaring på økonomisk fremgang.
Det eneste som kan kontrolleres av de av oss som ikke er bokholdere hos GM, og som nå går gjennom Daewoos bøker med finkam, er salgstallene. Hjemme, på det vanskelige Korea-markedet, har da også salget økt med ca. en tredel etter at GM antydet at de kunne tenke seg å investere 2,6 milliarder dollars i selskaper. Men siden det bare er en måneds tid siden, må snu-operasjonen komme av andre ting enn dramatisk øket salg.
Vi får vel de virkelige tallene og den virkelige forklaringen en dag, imens må vi nøye oss med å bli fortalt at også den 30 år gamle Bupyong-fabrikken, den som GM ikke vil ha, også tjente penger. 1,2 milliarder won på driften, bare i september!
OK – det sier ikke meg meget heller.