-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Daewoo påstår fremgang
Forhandlinger med GM er åpenbart sunt. For Daewoo, for eksempel, har det medført det første positive ni-måneders resultatet på tre år.

Kost kutt og økende salg påstås å være årsaken, det lyder jo som en ganske rimelig forklaring på økonomisk fremgang.
Det eneste som kan kontrolleres av de av oss som ikke er bokholdere hos GM, og som nå går gjennom Daewoos bøker med finkam, er salgstallene. Hjemme, på det vanskelige Korea-markedet, har da også salget økt med ca. en tredel etter at GM antydet at de kunne tenke seg å investere 2,6 milliarder dollars i selskaper. Men siden det bare er en måneds tid siden, må snu-operasjonen komme av andre ting enn dramatisk øket salg.
Vi får vel de virkelige tallene og den virkelige forklaringen en dag, imens må vi nøye oss med å bli fortalt at også den 30 år gamle Bupyong-fabrikken, den som GM ikke vil ha, også tjente penger. 1,2 milliarder won på driften, bare i september!
OK – det sier ikke meg meget heller.