-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
DC + GM = Hybrid-kamerater
DaimlerChrysler og General Motors har annonsert at de skal samarbeide om utviklingen av et felles hybrid-system.
GM har tidligere annonsert at de planlegger hybride utgaver av sine mest populære SUVer, Chevrolet Tahoe og GMC Yukon mot slutten av 2007. Når de nå slår seg sammen med DaimlerChrysler vil de to selskapene får store ressurser til rådighet. De to gigantene holder dørene åpne for ytterligere partnere, noe som kan danne en ny standard for hybride biler, en nisje som Toyota så langt har dominert.
Teamet som skal utvikle systemet får sin base i Michigan, men de skal rekrutteres fra hele verden, sier Eric Ridenour, visepresident for Chrysler-gruppen. Systemet kan kombineres med eksisterende teknologi, som sylinder-deaktivering og moderne dieselteknologi. Chrylser-gruppen vil tilby en rekke forskjellige produkter basert på denne teknologien - først ut er Dodge Durango som vil følge hakk i hel på de to GM SUVene.
Systemet får en kompakt utførelse og skal sørge for bedret drivstofføkonomi og økt dreiemoment. Det opptar omtrent like mye plass som en tradisjonell automatisk gearkasse.
Det vi i fellesskap utvikler er i realiteten en elektrisk variabel transmisjon med to hybride moduser, sier viserpresident hos GM Powertrain.