-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Felles DCGM hybrid
De som skal ta igjen Toyotas markedsføringsgenistrek, Prius, må rappe seg. Og man rapper seg muligens best som et lag. I hvert fall går General Motors og Daimlerchrysler sammen om hybridutvikling.
Det er snakk om et joint venture, der hver av partene skyter inn en halv milliard dollars, skriver en tysk finanskommentator.
Det fortelles at avtalen skal underskrives ganske snart, og at det er snakk om at begge partnerne skal bringe nye kompanjonger inn i fellesskapet. Audi er et av de selskapene som blir nevnt, og tidligere har Mercedes-folk bekreftet at de skal hjelpe Porsche med noe slikt. For tiden kjøres det forsøk med en Hybrid-Cayenne.
Tempoet later til å være ganske høyt her. Kommentatoren sier at mot slutten av 2007 vil vi se de første Chrysler og GM-SUVene, med det nye drivaggregatet. Også biler fra Mercedes skal med tiden ta del i nyutviklingen. Det påstas at bensininnsparing på inntil 25% skal være mulig med hybrid-systemet.