-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Felles DCGM hybrid
De som skal ta igjen Toyotas markedsføringsgenistrek, Prius, må rappe seg. Og man rapper seg muligens best som et lag. I hvert fall går General Motors og Daimlerchrysler sammen om hybridutvikling.
Det er snakk om et joint venture, der hver av partene skyter inn en halv milliard dollars, skriver en tysk finanskommentator.
Det fortelles at avtalen skal underskrives ganske snart, og at det er snakk om at begge partnerne skal bringe nye kompanjonger inn i fellesskapet. Audi er et av de selskapene som blir nevnt, og tidligere har Mercedes-folk bekreftet at de skal hjelpe Porsche med noe slikt. For tiden kjøres det forsøk med en Hybrid-Cayenne.
Tempoet later til å være ganske høyt her. Kommentatoren sier at mot slutten av 2007 vil vi se de første Chrysler og GM-SUVene, med det nye drivaggregatet. Også biler fra Mercedes skal med tiden ta del i nyutviklingen. Det påstas at bensininnsparing på inntil 25% skal være mulig med hybrid-systemet.