-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
DC ut av Hyundai
Ikke før hadde vi sitert Daimlerchrysler på at det ikke hastet med å kvitte seg med Hyundai-aksjene, så kvittet de seg med Hyundai-aksjene. Gevinsten ble solid.
Nå har Daimlerchrysler bekreftet at aksjeposten er plassert i markedet gjennom Goldman Sachs. Sannsynligvis vil de få en pris på oppunder 1 milliard dollars. Det betyr at DC kan bokføre en gevinst på nesten en halv milliard. Hvilket bare viser at Stuttgart klarte å tjene penger på noen deler av Asia-eventyret sitt allikevel – selv om det var nok ikke planlagt at det skulle skje på denne måten.
Tidligere har Hyundai kjøpt tilbake de 50% DC eide i det nye felles selskapet Hyundai Truck Corp, så dermed er alle grepene i den avtale avviklingen gjennomført.