-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Daimler Welt AG – adjø
Nå er Daimler AG strøket fra New York børsen. Dermed ser drømmen om et Welt AG ut til å være begravd.

Den 17. november 1998 ble Daimler notert på New York Stock Exchange. Da var herrene i festhumør. Dette var et par dager etter fusjonen mellom ”de to like”, Daimler-Benz og Chrysler.
Etter det har Mercedes-folket gjort meget for å presentere seg som et verdenskonsern.
Samarbeide med Mitsubishi. Ikke spesielt vellykket kan man si.
Samarbeide med Hyundai. Heller ikke en av de største suksess-historiene i bransjen.
Det var styreformann Jürgen Schrempp som var sjefforkjemperen for det globale nettverket. Han la seg tett på nye børsregler som kom for 12 år siden og som gjorde det mulig med globalt håndterte aksjer (global share).
Ikke særlig vellykket det heller, viste det seg.
Nå er ikke Daimler det eneste tyske selskapet som har trukket seg fra NYSE. Av store tyske selskaper er det vel bare Deutsche Bank, Siemens og et par andre som er tilbake.
Daimler sitter igjen som et regionalt selskap, solgt over disk i Frankfurt og Stuttgart. Og sparer mange penger, og mye tid, på å slippe unna det utrolig krevende amerikanske børsreglementet.
Men det er et annet argument som også er viktig. Dersom man er notert i NY, er det mye enklere å gå til rettssak mot selskapet (overdrevne amerikanske skadeerstatninger for eksempel) eller bli innblandet i den type korrupsjonssaker som Daimler nettopp har tilbakelagt.
Den endte med at de måtte sende en sjekk på 185 millioner dollar til amerikanske børskontroll-myndigheter.