-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
DC: 100.000 BC i 2015
Stadig flere bilprodusenter begynner å nærme seg GMs ambisiøse mål. Mens GM sier brenselcellebiler på markedet i 2010, sier nå Daimlerchrysler at de skal selge 100.000 slike i 2015 og at de kan være serieklare i 2012.
Akkurat nå har de 60 hydrogrenbrennende A-Klasse-biler, 34 Citaro bybusser og 3 Sprintere i trafikk i Tyskland, Japan, USA og Singapore. Og det var nettopp i Singapore disse nye målene kom frem, ved en konferanse der de presenterte en ny generasjon hydrogenbrukere. Nå er brenselcellene og drivverket plassert i en ny B-Klasse (bildet), og det nye utstyret tillater blant annet en dobbelt så lang rekkevidde: 400 i stedet for 200 km.
Uten at verken tyskerne, eller noen andre, sier det, kan vi nok gå ut fra at økende oljepriser er en av de mange gode grunnene til at bc-arbeidet er blitt intensivert. Linde viser nemlig helt tilsvarende interesse, de akselererer sine planer om et Tysklands-dekkende nett av hydrogenstasjoner.