-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
DC: 100.000 BC i 2015
Stadig flere bilprodusenter begynner å nærme seg GMs ambisiøse mål. Mens GM sier brenselcellebiler på markedet i 2010, sier nå Daimlerchrysler at de skal selge 100.000 slike i 2015 og at de kan være serieklare i 2012.

Akkurat nå har de 60 hydrogrenbrennende A-Klasse-biler, 34 Citaro bybusser og 3 Sprintere i trafikk i Tyskland, Japan, USA og Singapore. Og det var nettopp i Singapore disse nye målene kom frem, ved en konferanse der de presenterte en ny generasjon hydrogenbrukere. Nå er brenselcellene og drivverket plassert i en ny B-Klasse (bildet), og det nye utstyret tillater blant annet en dobbelt så lang rekkevidde: 400 i stedet for 200 km.
Uten at verken tyskerne, eller noen andre, sier det, kan vi nok gå ut fra at økende oljepriser er en av de mange gode grunnene til at bc-arbeidet er blitt intensivert. Linde viser nemlig helt tilsvarende interesse, de akselererer sine planer om et Tysklands-dekkende nett av hydrogenstasjoner.