-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
DC: 100.000 BC i 2015
Stadig flere bilprodusenter begynner å nærme seg GMs ambisiøse mål. Mens GM sier brenselcellebiler på markedet i 2010, sier nå Daimlerchrysler at de skal selge 100.000 slike i 2015 og at de kan være serieklare i 2012.

Akkurat nå har de 60 hydrogrenbrennende A-Klasse-biler, 34 Citaro bybusser og 3 Sprintere i trafikk i Tyskland, Japan, USA og Singapore. Og det var nettopp i Singapore disse nye målene kom frem, ved en konferanse der de presenterte en ny generasjon hydrogenbrukere. Nå er brenselcellene og drivverket plassert i en ny B-Klasse (bildet), og det nye utstyret tillater blant annet en dobbelt så lang rekkevidde: 400 i stedet for 200 km.
Uten at verken tyskerne, eller noen andre, sier det, kan vi nok gå ut fra at økende oljepriser er en av de mange gode grunnene til at bc-arbeidet er blitt intensivert. Linde viser nemlig helt tilsvarende interesse, de akselererer sine planer om et Tysklands-dekkende nett av hydrogenstasjoner.