-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Daimlerchrysler med plan for Brooklands-redning
Dersom dette vikelig kommer til å skje, skal jeg ta under alvorlig overveielse å begynne å skrive DaimlerChrysler og ikke Daimlerchrysler. De antyder nemlig at de kunne tenke seg å redde Brooklands.
Og selv om det aldri var noen fantastiske Grand prix løp der, aldri satte en av førkrigstidens Sølvpiler sine hjul der, er den allikevel en av de virkelig høye pålene i racinghistorien.
Men bare et minne. Etter siste krig fortsatte den industrien som hadde inntatt området sin virksomhet (Brooklands var også en viktig flyplass med masse flyindustri) og etterhånden ble grunnen overtatt av kontorbygg og supermarkeder. Man kuttet seg gjennom det som var igjen av banen og forfallet økte på.
Inntil folk med røtter i føkrigs-virksomheten der, først og fremst redaktøren av Motor Sport, William Boddy, fikk fredet deler av det som var igjen. Nå er det et godt museum der, Brooklands Society er aktive og små, små biter av banen, faktisk også deler av de enorme doserte svingene, er et sted gammelbil-løp gjerne svinger innom, bare for å få fotografert et minne fra noe som aldri kommer tilbake.
Elller ..?
Daimlerchrysler UK har fremlagt planer om å kjøpe et meget stort område av det som er tilbake, og som fremdeles trues av nye utbyggingsplaner. Der skal de sørge for at ting skal få være i fred, bortsett fra at de skal bygge sitt eget Historiske- og Teknologiske Senter. At verken Mercedes eller Chrysler har spesielle røtter i denne jordflekken nær Weybridge, ikke så langt fra London, burde ikke spille noen rolle her. Deres aktivitet høres ut som om den stemmer overens med de beste Brooklands-tradisjoner, og fredningstanken vil nok mange omfavne.
Ting tyder på at Daimlerchrysler også jobber tett sammen med både Brooklands Museum og English Heritage – det tyder på at det meste vil kunne skje i riktig ånd. Slik at heller ikke et planlagt fem-stjerners hotell, og engelsk utleveringssenter for nye Mercedeser vil være forstyrrende for den historiske aura som fremdeles ligger over området.