-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Daimlerchrysler med plan for Brooklands-redning
Dersom dette vikelig kommer til å skje, skal jeg ta under alvorlig overveielse å begynne å skrive DaimlerChrysler og ikke Daimlerchrysler. De antyder nemlig at de kunne tenke seg å redde Brooklands.

Og selv om det aldri var noen fantastiske Grand prix løp der, aldri satte en av førkrigstidens Sølvpiler sine hjul der, er den allikevel en av de virkelig høye pålene i racinghistorien.
Men bare et minne. Etter siste krig fortsatte den industrien som hadde inntatt området sin virksomhet (Brooklands var også en viktig flyplass med masse flyindustri) og etterhånden ble grunnen overtatt av kontorbygg og supermarkeder. Man kuttet seg gjennom det som var igjen av banen og forfallet økte på.
Inntil folk med røtter i føkrigs-virksomheten der, først og fremst redaktøren av Motor Sport, William Boddy, fikk fredet deler av det som var igjen. Nå er det et godt museum der, Brooklands Society er aktive og små, små biter av banen, faktisk også deler av de enorme doserte svingene, er et sted gammelbil-løp gjerne svinger innom, bare for å få fotografert et minne fra noe som aldri kommer tilbake.
Elller ..?
Daimlerchrysler UK har fremlagt planer om å kjøpe et meget stort område av det som er tilbake, og som fremdeles trues av nye utbyggingsplaner. Der skal de sørge for at ting skal få være i fred, bortsett fra at de skal bygge sitt eget Historiske- og Teknologiske Senter. At verken Mercedes eller Chrysler har spesielle røtter i denne jordflekken nær Weybridge, ikke så langt fra London, burde ikke spille noen rolle her. Deres aktivitet høres ut som om den stemmer overens med de beste Brooklands-tradisjoner, og fredningstanken vil nok mange omfavne.
Ting tyder på at Daimlerchrysler også jobber tett sammen med både Brooklands Museum og English Heritage – det tyder på at det meste vil kunne skje i riktig ånd. Slik at heller ikke et planlagt fem-stjerners hotell, og engelsk utleveringssenter for nye Mercedeser vil være forstyrrende for den historiske aura som fremdeles ligger over området.