-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
DC dropper dameundertøy
Super Bowl er en av USAs store sportsbegivenheter. Og Dodge er med blant de store TV-annonsørene der. Men de skulle også være med på pauseprogrammet. Dameundertøy ble imidlertid for sterk kost for familieverdi-fraksjonen i USA.
Både på kabel-TV og on-line skal denne forestillingen vises, sannsynligvis for innpå 100 millioner tittere. Daimlerchrysler var tidlig helt klare på at her skulle de også være med, og de forklarte at inntektene fra stuntet skulle gå til den Amerikanske stiftelsen for AIDS-forskning. Men da disse i forrige måned sa nei takk til millionene, begynte det å bli litt vanskelig for Daimlerchrysler, som først så seg om etter en ny, verdig mottaker, uten å finne en.
Nå har Daimlerchrysler også trukket seg, ikke uten et visst trykk både fra moral-grupper og fra forhandlere som ble meget bekymret over alt pepperet konsernet fikk. Selskapet har igjen vist seg ikke helt å ha styring på annonsering som spiller (forsiktig) på sex. De har nylig fått masse kritikk for en annonse der to herrer står ved et urinal og prater sammen, i fjor kjørte de en minivan-annonse med en korka vits om konebytte, og de klarte til og med å vise en Concorde-annonse der en mor fortalte sin mindreårige datter at den søsteren hun snart skulle få var påbegynt i den bilen.
Det er nok av grupper i USA som sier høyt fra at dette ikke er morsomt. Så egentlig skulle man kanskje applaudere Daimlerchrysler for at de fremdeles tør forsøke. Men kanskje man burde oppfordre dem til å vise litt mer stil?