-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
DC dropper dameundertøy
Super Bowl er en av USAs store sportsbegivenheter. Og Dodge er med blant de store TV-annonsørene der. Men de skulle også være med på pauseprogrammet. Dameundertøy ble imidlertid for sterk kost for familieverdi-fraksjonen i USA.

Både på kabel-TV og on-line skal denne forestillingen vises, sannsynligvis for innpå 100 millioner tittere. Daimlerchrysler var tidlig helt klare på at her skulle de også være med, og de forklarte at inntektene fra stuntet skulle gå til den Amerikanske stiftelsen for AIDS-forskning. Men da disse i forrige måned sa nei takk til millionene, begynte det å bli litt vanskelig for Daimlerchrysler, som først så seg om etter en ny, verdig mottaker, uten å finne en.
Nå har Daimlerchrysler også trukket seg, ikke uten et visst trykk både fra moral-grupper og fra forhandlere som ble meget bekymret over alt pepperet konsernet fikk. Selskapet har igjen vist seg ikke helt å ha styring på annonsering som spiller (forsiktig) på sex. De har nylig fått masse kritikk for en annonse der to herrer står ved et urinal og prater sammen, i fjor kjørte de en minivan-annonse med en korka vits om konebytte, og de klarte til og med å vise en Concorde-annonse der en mor fortalte sin mindreårige datter at den søsteren hun snart skulle få var påbegynt i den bilen.
Det er nok av grupper i USA som sier høyt fra at dette ikke er morsomt. Så egentlig skulle man kanskje applaudere Daimlerchrysler for at de fremdeles tør forsøke. Men kanskje man burde oppfordre dem til å vise litt mer stil?