-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
DC dropper dameundertøy
Super Bowl er en av USAs store sportsbegivenheter. Og Dodge er med blant de store TV-annonsørene der. Men de skulle også være med på pauseprogrammet. Dameundertøy ble imidlertid for sterk kost for familieverdi-fraksjonen i USA.
Både på kabel-TV og on-line skal denne forestillingen vises, sannsynligvis for innpå 100 millioner tittere. Daimlerchrysler var tidlig helt klare på at her skulle de også være med, og de forklarte at inntektene fra stuntet skulle gå til den Amerikanske stiftelsen for AIDS-forskning. Men da disse i forrige måned sa nei takk til millionene, begynte det å bli litt vanskelig for Daimlerchrysler, som først så seg om etter en ny, verdig mottaker, uten å finne en.
Nå har Daimlerchrysler også trukket seg, ikke uten et visst trykk både fra moral-grupper og fra forhandlere som ble meget bekymret over alt pepperet konsernet fikk. Selskapet har igjen vist seg ikke helt å ha styring på annonsering som spiller (forsiktig) på sex. De har nylig fått masse kritikk for en annonse der to herrer står ved et urinal og prater sammen, i fjor kjørte de en minivan-annonse med en korka vits om konebytte, og de klarte til og med å vise en Concorde-annonse der en mor fortalte sin mindreårige datter at den søsteren hun snart skulle få var påbegynt i den bilen.
Det er nok av grupper i USA som sier høyt fra at dette ikke er morsomt. Så egentlig skulle man kanskje applaudere Daimlerchrysler for at de fremdeles tør forsøke. Men kanskje man burde oppfordre dem til å vise litt mer stil?