-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
DC dropper dameundertøy
Super Bowl er en av USAs store sportsbegivenheter. Og Dodge er med blant de store TV-annonsørene der. Men de skulle også være med på pauseprogrammet. Dameundertøy ble imidlertid for sterk kost for familieverdi-fraksjonen i USA.

Både på kabel-TV og on-line skal denne forestillingen vises, sannsynligvis for innpå 100 millioner tittere. Daimlerchrysler var tidlig helt klare på at her skulle de også være med, og de forklarte at inntektene fra stuntet skulle gå til den Amerikanske stiftelsen for AIDS-forskning. Men da disse i forrige måned sa nei takk til millionene, begynte det å bli litt vanskelig for Daimlerchrysler, som først så seg om etter en ny, verdig mottaker, uten å finne en.
Nå har Daimlerchrysler også trukket seg, ikke uten et visst trykk både fra moral-grupper og fra forhandlere som ble meget bekymret over alt pepperet konsernet fikk. Selskapet har igjen vist seg ikke helt å ha styring på annonsering som spiller (forsiktig) på sex. De har nylig fått masse kritikk for en annonse der to herrer står ved et urinal og prater sammen, i fjor kjørte de en minivan-annonse med en korka vits om konebytte, og de klarte til og med å vise en Concorde-annonse der en mor fortalte sin mindreårige datter at den søsteren hun snart skulle få var påbegynt i den bilen.
Det er nok av grupper i USA som sier høyt fra at dette ikke er morsomt. Så egentlig skulle man kanskje applaudere Daimlerchrysler for at de fremdeles tør forsøke. Men kanskje man burde oppfordre dem til å vise litt mer stil?