-
Bilkonsulent/Plassjef
Autoringen Bergen AS
-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Geely, førstekinamann til Detroit
Etter all hypen de siste månedene skulle man tro at USA ble invadert av kinesiske bilprodusenter, og at derfor skulle også Detroit-utstillingen oversvømmes av dem. Det kommer én, og det blir Geely.

Andre kinesiske merker har fått meget mer publisitet og kommet med massevis av vanvittige utspill. Chery, for eksempel eller Great Wall (Hva er det for en bil du har kjøpt deg? Du, det er Store Vegg. Hvor får de slike navn fra? Litt ugreit akkurat det, han møtte ikke bare veggen nei, han møtte selveste Storeveggen!)
Den bilen den nye importøren skal satse på heter Geely 7151 CK. Både merket og modellen møtte i vi på Frankfurtutstillingen. Der var de også meget forsiktige da de fortalte om planene sine fremover. I Detroit vil de være enda mer tilbakeholdne, og fortelle at selv om de har kjøp en stand nå, kommer ikke bilen til å ankomme Amerika før i 2008 – og da først i Puerto Rico. Sent samme år, eller i 2009 skal bilene komme til fastlands-Amerika.
Det første året i USA planlegger vi å selge 50.000 biler sier John Harmer som er sjef for Geely USA. De 50.000 vil virkelig bli passet på av nesten like mange hønsemødre. Vi akter virkelig å gå inn for fornøyde kunder.
Amerikanerne kan vente seg flere kinesiske biler i årene fremover. En rekke av dem vil være merkelapper både fra GM og fra Honda. I hvert fall så lenge forskjellen i produksjonsutgifter er så enorm. I USA betaler GM nesten 74 dollar timen i lønn og sosiale utgifter til de ansatte på båndet. I Kina er prisen 3, 50 dollars.