-
Daglig leder
Møller Bil Øst AS
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Viper opp av asken
Dodge har vært uten Viper siden sommeren 2010. Men snart skal den amerikanske muskelbilen gjenoppstå.


En Viper i velkjente omgivelser på Nordsløyfa hvor den har høstet mye laurbær:
Det er ikke minst bilarbeiderne ved Conner Plant i Detroit glade for. En ny Viper betyr nemlig 150 nye arbeidsplasser i en fabrikk som har vært ute av drift siden Viper-produksjonen stanset i juli 2010.
- Neste generasjon Viper debuterer i 2012 som 2013-modell, sier Ralph Gilles, toppsjef for SRT-modellene og motorsport i Chrysler Group. - Vi er lykkelige for at vår ultimate amerikanske sportsbil fortsatt skal leve og produseres her i Motor City.
Selv om produksjonen først starter sent i 2012, begynte man å ansette medarbeidere for trening og opplæring allerede i høst.
Som en forberedelse til gjenåpningen skal Conner modifiseres for å implementere World Class Manufacturing (WCM) – et system med fokus på effektiv produksjon i alle ledd med best mulig kvalitet og produktivitet som mål.
Viper-produksjonen startet i mai 1992 ved New Mack Assembly Plant, men allerede i oktober ‘95 ble den flyttet til Connor Plant. Alle Vipere som har rullet av samlebåndet er håndbygget i små serier.
I løpet av 15 år lagde de ansatte ved Connor Plant 22.070 biler, et snitt på cirka 12 om dagen. Totalt var det produsert 28.056 Vipere da produksjonen stanset den 2. juli 2010, men nå blir det altså nytt liv i fabrikken.