-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Se den på Oslo Motor Show
McLaren F1 – pris 180 millioner
McLaren F1 er et resultat av at Gordon Murray og Paul Rosche fra BMW Motorsport fikk fritt spillerom.
For første gang på Oslo Motor Show, og så vidt vi vet for første gang i Norge, kan du i år få oppleve McLaren F1, fortsatt regnet som en av verdens råeste superbiler, produsert i perioden 1992 til 1998.
BMW 6,1-liter/V12, 627 hk, 7 500 o/min, 6-trinns manuell girkasse, sentrert førerposisjon, null ABS, null antispinn, null servostyring og tre (!) seter. Her fikk du alt og ingenting. Alt av krefter, ingen hjelp.
Topphastighet på 371 kilometer i timen og den veide kun rett over 1 000 kilo. I 1998 satte bilen rekord som verdens raskeste produksjonsbil med en hastighet på 386 kilometer i timen. Dette var en rekord de holdt helt til 2005 da Koenigsegg tok over rekorden.
Selv i dag betegnes dette som en av verdens råeste biler, og på sin tid helt overlegen alt annet man kunne kjøpe. Totalproduksjon på 106 biler forklarer antydet pris på 180 millioner i dag.