-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
234 millioner kroner billig
Det var spekulert i en budrunde opp mot en halv milliard kroner, men Ferrari 250 GTOen som ble solgt på auksjon i går gikk for langt mindre.

Den ble likevel den dyreste bilen noen gang solgt på auksjon. Auksjonshuset Bonhams forventet budrunden til å ende et sted mellom 30 og 40 millioner dollar – og fikk rett i det. 38 millioner dollar ble sluttsummen, drøyt 234 millioner kroner.
Men forsikringsselskapet Hagerty spekulerte i en verdi på opp mot 75 millioner dollar – 462 millioner kroner!
Prisen på selve bilen endte på 210 millioner kroner, de øvrige millionene var kommisjon til auksjonshuset.
Ferrarien ble auksjonert under årets Pebble Beach Concours d’Élégance-arrangementet i California. Som tredje bil på auksjonsplakaten har det vært spekulert i om flere ikke rakk frem i tide til auksjonen på grunn av trafikken. Hendig for de som faktisk var til stede, siden bilen ble solgt uten minstepris …
«Billig»-Ferrarien bærer serienummer 3851, og tilhørte først den franske skistjernen Henri Orellier. Han kolliderte Ferrarien i 1962, en ulykke som kostet Orellier livet. Bilen omtales gjerne som Violati-GTOen, siden den i veldig mange år var i Fabrizio Violatis eie.
Dermed klarte ikke 3851-GTOen å klatre på toppen av listen over verdens dyreste bil. Den æren er det en annen 250 GTO som har. 5111GT-serienummeret ble solgt privat i fjor, i følge ryktene til rundt 311 millioner kroner.