-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ferrari-sjefen er Europa-mester
En gruppe innflytelsesrike europeiske forretningspublikasjoner har utnevnt Luca di Montezemolo, Ferrari-sjefen, til Årets europeiske Manager, 2012.

EBP heter sammenslutningen av blader og aviser med hovedtrøkk på business – du finner blant annet Wall Street Journal Europe og Handelsblatt der, så dette er ikke noen samling lettvektere.
50 år fyller gruppen i år, de samler 48 publikasjoner fra 27 nasjoner – og da de satte seg ned sammen, kom de frem til at Ferrari-sjefen var han som måtte få denne ettertraktede tittelen i år.
Helt siden 1991 har redaktørene i denne gruppen valgt årets manager, og når valget i år falt på di Montezemolo ble det blant annet begrunnet med fantastisk innsats for Ferrari i de 20 årene han har ledet bedriften, og at han har klart å bygge selskapet helt om, slik at det i dag representerer en av verdens best kjente og mest ettertraktede merkevarer.
Oppskriften er enkel, sa han i en annen sammenheng for en stund siden:
- Her hos Ferrari selger vi en drøm, vi selger ikke biler. For oss er det aller viktigste å ha et skikkelig forhold til folkene våre. Til leverandørene, til forskningsmiljøene, til partnerne.
- Merkevarens kultur er helt kritisk, akkurat som det er uhyre viktig å ha passion. Når du har passion og bruker hodet og klarer å fokusere, det er da du leverer topp.
Da hederen ble gjort kjent ble det lagt vekt på at ikke bare hadde di Montezemolo snudd opp ned på hele modellpolitikken og fått Formel 1-teamet tilbake i vinnersirkelen, men han hadde også oppnådd fantastiske økonomiske resultater og doblet omsetningen uten at eksklusiviteten led under det.
At han i tillegg hadde utvidet Ferraris geografiske fotavtrykk, ble også applaudert - i dag er merket representert i 60 land over hele verden.
Men også på hjemmebane har han gjort store ting. Ferraris fabrikkområde fremheves i dag over hele verden - ikke minst på grunn av utrolig arkitektonisk innsats, og fordi det hele er blitt så meget mer produksjonsarbeider-orientert.
Faktisk har Ferrari-fabrikken vunnet tittelen «Beste arbeidsplassen i Europa» tidligere.
Redaktørene glemte heller ikke å fremheve di Montezemolos innsats som gründer og entreprenør.
Han beveger seg i forskningsmiljøer der man jobber med biomedisin eller telediagnose av trafikkdata, gjennom sitt Charme-fond kontrollerer han prestisje-merkevarer for Poltrona Frau og Cappellini, og han og hans kompiser har nettopp dratt i gang NTV, Italias første overregionale, private togselskap som snart trafikkerer hele Italia på langs med moderne høyhastighetstog.
Vel fortjent, med andre ord.