-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Fiat vant Geneve
Om ikke Årets Bil, så i hvert fall Årets Stand på Geneve-utstillingen. Den hederen ble Fiat tildelt av CPG, en Geneve-forening bestående av reklamefolk og kreative media-krefter.
Det er en prestisjepris vi snakker om. Club Publicité et Communication er en seriøs forening, grunnlagt i Geneve for 50 år siden, og nesten like lenge har de delt ut pris til den beste utstiller på den årlige bilutstillingen.
I år var det Fiat som fikk den fordi de klarte å gjengi bedre enn noen andre livsglede, dynamikk, det friske og nye, og den spesielle stilen som kjennetegner livet i Italia – heter det blant annet.
Creativity Award, heter prisen, som endte hos Brand Promotion gruppen til Fiat Auto. Og den ledes ikke av noen hvem som helst. Unge Lapo Elkann er bror av John, som er øremerket som snarlig Fiat-toppsjef, og er barnebarn av nylig avdøde Fiat-eier Giovanni Agnelli.
Lapo har satt i gang en kjempeoffensiv, litt i meste laget mener ganske mange, med å bygge opp merkevaren med nye logoer, nye farger, nye accessoirer (egen linje fritidsklær for eksempel), og også showbiz virksomheten er hans ansvar nå. (Før han skulle bli til noe var han veldig glad i å designe T-skjorter).
Da han takket for honnøren husket han å si at På denne standen, gjennomarbeidet ned til minste detalj, fra fargene på bilene til møbler til den nye logotypen, har vi ønsket å gi et klart og tydelig signal om at dette er et selskap som er i merkbar fornyelse.
(Så lenge han ikke fjerner skinkene og parmesanen fra annen etasje er jeg fornøyd).